آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » 1.66 Fast STL Viewer نمایش دهنده اس تی ال برای اندروید

دانلود Fast STL Viewer برای اندروید

دانلود Fast STL Viewer

 

Fast STL Viewer نمایش دهنده فایل های باینری و اسکی STL و مدل های های سه بعدی در سیستم های اندرویدی می باشد. شما می توانید انواع فایل ها را مشاهده کنید. پشت و جلوی مدل با رنگ های مختلفی های لایت می شود تا درک بهتری از سه بعدی بودن مدل داشته باشید. از مد های مختلف برای نمایش دادن مدل از جمله Wireframe, Shaded و ... پشتیبانی می شود. Fast STL Viewer دارای سرعت بالایی در لود کردن فایل های STL می باشد و حتی از فایل های حجیم با این فرمت نیز پشتیبانی می کند. اگرچه در نمایش چنین مدل هایی ممکن است کمی به سیستم شما فشار بیاید.

برای Deselect کردن یک مدل انگشت خود را بر روی پس زمینه، جایی که مدل قرار ندارد نگه دارید. شما حتی قادر به برعکس کردن بردار های عمود بر سطح در مدل های انتخاب شده  هستید. علاوه بر این می توانید مدل دلخواه خود را از صفحه نمایش پاک کنید. امکان باز کردن فایل های STL به شکل مستقیم از فایل های ضمیمه شده در ایمیل، فایل های ذخیره شده در فضاهای ابری نظیر دراپ باکس، گوگل درایو و ... وجود دارد. Fast STL Viewer را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Fast STL Viewer


- پشتیبانی از مدل های حجیم و سنگین

- نمایش فایل ها با سرعت بالا

- های لایت شدن جلو و پشت مدل با رنگ های مختلف

- Deselect کردن مدلی که قبلا انتخاب شده

- حالت های مختلف برای نمایش مدل های سه بعدی

- امکان معکوس سازی بردار های عمود

- نمایش چند مدل به شکل همزمان


تصاویری از محیط نرم افزار Fast STL Viewer :


دانلود Fast STL Viewer برای اندروید  دانلود Fast STL Viewer برای اندروید  دانلود Fast STL Viewer برای اندروید  دانلود Fast STL Viewer برای اندروید  دانلود Fast STL Viewer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی