آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Media File Manager 1.5.b27 مدیا منیجر برای اندروید

دانلود Media File Manager برای اندروید

Media File Manager دسترسی به تصاویر، فایل های صوتی و تصویری، اسناد و ... را در سیستم اندرویدی و کامپیوترتان به وجود می آورد. این نرم افزار تصویر بند انگشتی عکس ها و فایل های APK را نشان می دهد. با media viewer درون برنامه ای قادر به اجرای فایل های مدیا با انواع فرمت ها خواهید بود. این نرم افزار از پنجره های side by side و tab ها نیز پشتیبانی می کند، بنابرین قادر به باز کردن چند فولدر به شکل همزمان خواهید بود. این نرم افزار از فایل های زیپ نیز پشتیبانی می کند و قادر به استخراج اینگونه فایل ها در سیستم اندرویدی خود خواهید بود.

علاوه بر این می توانید task های در حال اجرا را متوقف کنید تا مموری سیستم شما آزاد گردد و سرعت سیستم شما به شکل قابل توجهی افزایش بیابد. شما می توانید فایل اسناد خود را درست همانگونه که در کامپیوتر مدیریت می کنید در اختیار داشته باشید. این نرم افزار از طریق درگاه FTP یا SFTP ایجاد ارتباط بین کامپیوتر و سیستم اندرویدی می کند و از طریق این درگاه قادر به انتقال فایل ها بین این دو سیستم خواهید بود. Media File Manager را می توانید بر روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Media File Manager :


- تصویر بنداگشتی برای عکس ها

- تم های مختلف برای استفاده

- استخراج فایل های فشرده شده

- پشتیبانی از درگاه ftp و sftp

- مشاهده فایل های صوتی و ویدیویی

- افزایش دادن سرعت سیستم

- باز کردن چچند تب جداگانه

- مرتب کردن فایل ها به شکل دلخواه


تصاویری از محیط نرم افزار Media File Manager :


دانلود Media File Manager برای اندروید  دانلود Media File Manager برای اندروید  دانلود Media File Manager برای اندروید  دانلود Media File Manager برای اندروید  دانلود Media File Manager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی