آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Trigger - Task Launcher 9.3.1 لانچر همه کاره برای اندروید

دانلود Trigger Task Launcher برای اندروید

Trigger - Task Launcher  آیا از سایلنت کردن تلفن خود هر بار که به محل کار می روید خسته شده اید؟ دیگر نمی خواهید بلوتوث خود را به شکل دستی برای حفاظت از انرژی باتری به شکل دستی خاموش کنید؟ این اپلیکیشن با محیط شما تعامل می کند تا تنظیمات گوشیتان را به شکل خودکار تغییر دهد. با اضافه کردن اکشن های مختلف می توانید تنظیمات گوشی خود را به شکل خودکار فعال یا غیر فعال کنید. شما می توانید دکمه بلوتوث خود را به شکلی تنظیم کنید که GPS شما را به شکل خودکار فعال کند و همزمان موزیک پلیرتان را باز کند. با نوشتن تگ nfc می توانید گوشی خود را در شب ها به گونه ای تنظیم کنید که به شکل خودکار نور صفحه تان کم شود و رینگتون شما به حالت لرزش در بیاید. در حال حاضر تگ هایی نظیر NFC و Blutetooth و Wifi را می توانید به شکل رایگان در نسخه اصلی برنامه استفاده کنید.

البته اتوماتیک کننده های دیگری بر اساس سطح باتری، موقعیت، زمان، شارژ، رویداد های تقویم، هدست و ... نیز وجود دارند. توجه داشته باشید که برخی از ویژگی های برنامه تنها بر روی سیستم های روت شده به درستی کار می کند. Trigger - Task Launcher  بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Trigger - Task Launcher  :


- اتوماتیک کردن غیر فعال شدن بلوتوث

- باز شدن برنامه دلخواه توسط اکشن مشخص شده

- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- اتوماسیون تنظیمات بر اساس سطح باتری

- اتوماسیون نور صفحه بر اساس زمان

- ویژگی های اختصاصی برای سیستم های روت شده

- باز شدن url های دلخواه به شکل خودکار


تصاویری از محیط نرم افزار Trigger - Task Launcher  :


دانلود Trigger Task Launcher برای اندروید  دانلود Trigger Task Launcher برای اندروید  دانلود Trigger Task Launcher برای اندروید  دانلود Trigger Task Launcher برای اندروید  دانلود Trigger Task Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی