آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Savee: FREE Battery Saver 1.5.1 محافظ باتری برای اندروید

دانلود Savee: FREE Battery Saver برای اندروید

دانلود Savee: FREE Battery Saver اندروید

 

Savee: FREE Battery Saver در چند زبان مختلف زنده دنیا ارائه شده است. شما می توانید از این برنامه بر روی اسمارتفون ها، تبلت ها و ساعت های هوشمند استفاده کنید. این اپلیکیشن تنها یک کنترل پنل ساده برای غیر فعال کردن وای فای، بلوتوث و ... نیست. این نرم افزار یک مدیریت کننده هوشمند انرژی با امکانات پیشرفته است. این برنامه قادر به دو برابر کردن طول عمر باتری شما، بدون کاهش عملکرد کلی سیستمتان است. به محض این که این نرم افزار را نصب کنید، می توانید با خیال راحت به دیگر فعالیت های خود بپردازید، چرا که این اپلیکیشن به شکل خودکار به انجام بهینه سازی می پردازد.

در حالت شب تمامی ارتباطات اینترنتی شما غیر فعال می گردد. تمامی اپلیکیشن هایی که در پس زمینه از رم و پردازنده شما استفاده می کنند بسته می شوند. می توانید مدت زمان شارژ شدن باتری را مشاهده کنید. امکان تنظیم کردن پیکربندی حفاظت از انرژی، علاوه بر حالت اتوماتیک به شکل دستی نیز وجود دارد. تمام وضعیت سیستم خود را در این نرم افزار می توانید مشاهده کنید. امکان فعال و غیر فعال کردن لرزش گوشی وجود دارد. Savee: FREE Battery Saver بر روی اندروید 2.3.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Savee: FREE Battery Saver


- ارائه شده برای سیستم های مختلف
- دارای امکانات پیشرفته و کاربردی
- غیر فعال شدن اینترنت در حالت شب
- امکان شخصی سازی پیکربندی برنامه
- افزایش عملکرد کلی سیستم
- انجام بهینه سازی به شکل خودکار
- قطع کردن وای فای در حین تماس


تصاویری از محیط نرم افزار Savee: FREE Battery Saver:


دانلود Savee: FREE Battery Saver برای اندروید  دانلود Savee: FREE Battery Saver برای اندروید  دانلود Savee: FREE Battery Saver برای اندروید  دانلود Savee: FREE Battery Saver برای اندروید  دانلود Savee: FREE Battery Saver برای اندروید


پسورد فایل :
کپی