آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.17.2 Yandex Mail مدیریت ایمیل یندکس برای اندروید

دانلود Yandex Mail برای اندروید

Yandex Mail از ویژگی های مختلفی که این برنامه در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید و ایمیل های خود را به شکلی که می خواهید مدیریت نمایید. پیام های خود را به مخاطبان خود بفرستید، اهمیتی ندارد که کجا باشید. اعلامیه برای ایمیل های جدید دریافت کنید. با این اپلیکیشن می توانید ایمیل ها را به همراه ضمیمه هایشان دریافت کنید و یا خودتان فایل دلخواهتان را به ایمیل ضمیمه کنید و آن را به دیگران ارسال کنید. با توجه به اعلامیه ها، دیگر چک کردن ایمیل به شکل منظم و دائمی ضرورتی ندارد. شما می توانید در میان پیام هایتان به جست و جو بپردازید و آن ها را بر اساس موضوعشان مرتب کنید.

امکان فیلتر گذاری بر روی پیام ها بر اساس برچسبی که دارند وجود دارد. با Yandex Mail می توانید تمامی inbox های خود را در یک جا داشته باشید و تمام ایمیل هایتان را در قالب یک برنامه مشاهده کنید. Yandex یکی از رقیبان اساسی گوگل به شمار می رود و امنیت بالایی دارد. این اپلیکیشن هم اکنون دارای بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر جهان است، مشکلات نسخه های قبلی نیز برطرف شده است. Yandex Mail را می توانید بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Yandex Mail :


- ارسال و دریافت ایمیل ها با ضمیمه

- دریافت اعلامیه هنگام رسیدن ایمیل

- مدیریت کردن یندکس ایکیل برای domain mailbox ها

- رابط کاربری متریال و مناسب

- دارای تم تیره برای استفاده در شب

- کم حجم و سبک

- بروز رسانی های منظم و دائمی


تصاویری از محیط نرم افزار Yandex Mail :

دانلود Yandex Mail برای اندروید  دانلود Yandex Mail برای اندروید  دانلود Yandex Mail برای اندروید  دانلود Yandex Mail برای اندروید  دانلود Yandex Mail برای اندروید  دانلود Yandex Mail برای اندروید


پسورد فایل :
کپی