آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Text On Photo : Stylish Fonts 1.5 اضافه کردن متن به تصاویر با فونت های جذاب برای اندروید

دانلود Text On Photo برای اندروید

Text On Photo : Stylish Fonts آیا می خواهید نوشته های خود را به عکس هایتان  اضافه کنید و آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید؟ این اپلیکیشن مخصوص شماست! با استفاده از این برنامه می توانید انواع فونت ها را به تصاویر خود اضافه کنید و رنگ آن ها را بر اساس نیاز خود تغییر دهید. تعداد زیادی از رنگ های مختلف در اختیارتان قرار می گیرد، حتی می توانید به متن های خود افکت های مختلفی اضافه کنید که ظاهری فلزی پیدا کنند، یا دارای نوییز شوند. امکان تغییر دادن سایز متن نیز وجود دارد. این اپلیکیشن بین کلمات و خط ها به شکل خودکار فاصله می گذارد. در هر نقطه از تصویر که بخواهید می توانید متن خود را اضافه کنید.

برای تنظیم کردن مکان متن کافیست دست خود را بر روی عکس قرار دهید و متن را در بخش دلخواه بکشید و قرار دهید. امکان اضافه کردن سایه به متون و تنظیم کردن فاصله، گسترش آن و سایزش وجود دارد. شما می توانید به هر عکسی که می خواهید متن اضافه کنید، اهمیتی ندارد که عکس شما در گالری باشد یا آن را اکنون توسط دوربین گوشی خود گرفته باشید. Text On Photo : Stylish Fonts بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Text On Photo : Stylish Fonts :


- از تصاویر خود برای عکس پروفایل استفاده کنید.

- تصاویر را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

- سایز متن را تنظیم کنید.

- متن را بکشید و در نقطه دلخاوه بیاندازید.

- تنظیم خودکار فاصله بین کلمات و خطوط

- قابل استفاده برای افراد تازه کار

- رنگ بندی های مختلف برای استفاده

- مجموعه بزرگی از فونت های خلاقانه


تصاویری از محیط نرم افزار Text On Photo : Stylish Fonts :


دانلود Text On Photo برای اندروید  دانلود Text On Photo برای اندروید  دانلود Text On Photo برای اندروید


پسورد فایل :
کپی