آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » اضافه کردن متن به تصاویر برای اندروید 500font Add Text to Photo 4.97.11

دانلود 500 fonts - Add Text to Photo برای اندروید

500font Add Text to Photo نرم افزاری فوق العاده می باشد که بیش از 500 فونت را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن ها به عکس های خود متن دلخواهتان را اضافه کنید. فیلتر های مختلفی نیز برای تصاویر تدارک دیده شده است. با ویژگی فوتو کالج، عکس های کالج خود را بسازید و آن ها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شما می توانید HEX-Color را به شکل دلخواه تنظیم کنید. متن را کوچک یا بزرگ کنید، رنگ دلخواه برای آن انتخاب کنید و آن را تحت زوایای مختلف بچرخانید.

فونت طلایی نیز در این برنامه گنجانده شده  است. شما می توانید تصاویر آیینه ای بسازید. با سیستم لایر این برنامه قادر به اضافه کردن تا 12 لایه مختلف خواهید بود که دست شما را در شخصی سازی تصاویر به شکل قابل توجهی آزاد می گذارد. با ابزار پاک کن، بخش های نامطلوب عکس خود را پاک کنید. سایز های از پیش تعریف شده ای نیز وجود دارد که با آن ها می توانید عکس های خود را مناسب سایز رسانه های اجتماعبی ببرید. عکس هایی که ویرایش کرده اید را در فرمت های PNG یا JPEG ذخیره سازی کنید و با دیگر افراد به اشتراک بگذارید. 500font Add Text to Photo بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار 500font Add Text to Photo :


- دارای امتیاز بسیار بالای 4.8 از 5 در گوگل پلی

- بروزرسانی های منظم برای گسترش امکانات برنامه

- دارای بیش از 500 فونت جذاب و خلاقانه

- امکان شخصی سازی کردن عکس ها با فیلتر های مختلف

- ساخت آسان تصاویر کالج

- ذخیره سازی عکس ها در فرمت های PNG و JPEG

- بریدن عکس و متناسب سازی سایز آن برای رسانه های اجتماعی


تصاویری از محیط نرم افزار 500font Add Text to Photo :


دانلود 500 fonts - Add Text to Photo برای اندروید  دانلود 500 fonts - Add Text to Photo برای اندروید  دانلود 500 fonts - Add Text to Photo برای اندروید  دانلود 500 fonts - Add Text to Photo برای اندروید  دانلود 500 fonts - Add Text to Photo برای اندروید


پسورد فایل :
کپی