آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.3 SnapSaver فیلم برداری مخفیانه از صفحه نمایش اندروید

دانلود SnapSaver برای اندروید

SnapSaver این اپلیکیشن به شما امکان گرفتن اسکرین شات و فیلم برداری از صفحه نمایش اندرویدیتان را به شکل مخفیانه می دهد. رابط کاربری برنامه ساده بوده و شما امکان فیلم برداری و گرفتن اسکرین شات در یک session را خواهید داشت. نیازی به لاگین کردن وجود ندارد. گزینه جدیدی برای ذخیره سازی خودکار اضافه شده که البته هنوز در حالت آزمایشی است. از این اپلیکیشن برای فیلم برداری از گفت و گو ها می توانید استفاده کنید. هیچ اعلامیه ای از گرفته شدن عکس یا فیلم نشان داده نخواهد شد. شما می توانید در گالری درون برنامه ای این نرم افزار تصاویر و فیلم هایی که گرفته اید را مشاهده کنید.

علاوه بر این گزینه این در اختیارتان قرار می گیرد که با آن صدای فیلم ها را نیز ضبط کنید. کار کردن با SnapSaver آسان بوده و با آن به سادگی می توان از سیستم های اندرویدی فیلم گرفت. البته این اپلیکیشن با برخی از سیستم های جدید مانند S9 ممکن است مشکل پیدا کند، اما در بروزرسانی های آتی چنین مشکلاتی برطرف خواوهد شد. شما می توانید محتوای ضبط شده توسط این برنامه را با دیگران به اشتراک بگذارید. SnapSaver بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار SnapSaver :


- سریع تر و رسپانسیوتر از گالری سیستم

- ذخیره سازی خودکار

- حل شدن مشکل کرش خوردن در برخی از سیستم ها

- اشتراک گذاری آسان محتوا با دیگر اپ ها

- فیلم برداری و گرفتن اسکرین شات در یک session

- ضبط صدای فیلم ها در صورت نیاز

- عدم نمایش اعلامیه در صورت گرفتن اسکرین شات یا فیلم


تصاویری از محیط نرم افزار SnapSaver :


دانلود SnapSaver برای اندروید  [thumb=|دانلود SnapSaver برای اندروید]https://patoghu.com/uploads/posts/2019-04/1554237465_snapsaver2.jpg[/thumb  [thumb=|دانلود SnapSaver برای اندروید]https://patoghu.com/uploads/posts/2019-04/1554237503_snapsaver3.jpg[/thumb]


پسورد فایل :
کپی