آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.4 Design Your Own Logo App لوگوی خود را طراحی کنید برای اندروید

دانلود Design Your Own Logo App برای اندروید

Design Your Own Logo App  آیا می خواهید لوگوهای جذاب را خودتان ایجاد کنید؟ ویرایشگر لوگوی این برنامه ساده ترین اپلیکیشن برای ساخت لوگو در اسمارتفون شماست. لوگو ها، آیکون ها، سمبل ها، و پستر های خیره کننده را تنها با چند کلیک ایجاد کنید. با این نرم افزار می توانید لوگوهای شخصی خود را در عرض چند دقیقه در گوشی خود ایجاد کنید. ویرایشگر تصویری جدیدی اضافه شده است و قادر به اضافه کردن فریم های متنوعی هستید.
در Design Your Own Logo App امکان اضافه کردن استیکر ها و فیلتر های متنوع نیز وجود دارد. مجموعه ای از افکت های زیبای تصویری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. برای پر کردن پس زمینه، می توانید تصویر اختصاصی خود را اضافه کنید. در صورتی که تغییری نامطلوب انجام داده اید امکان undo کردنش را خواهید داشت. شما می توانید استایل کاراکتر ها، سایز و رنگ آن ها را بنا به نیاز خود عوض کنید. آن چه که نیاز ندارید را حذف کنید و با زوم بر روی عکس، با دقت بیشتری عملیات ویرایش را انجام دهید. با Design Your Own Logo App تجربه ای لذت بخش در لوگو سازی خواهید داشت. این اپلیکیشن هرچند به شکل رایگان ارائه شده است، مجموعه بزرگی از ویژگی های متوع را به شما ارائه خواهد کرد. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا نمایید.

ویژگی های نرم افزار Design Your Own Logo App


- اضافه شدن 20 استیکر جدید

- فیلتر های متنوع برای استفاده

- اضافه کردن متن دلخواه

- تنظیم کردن فونت، رنگ و سایز آن

- قابل استفاده برای عموم افراد

- ارائه شده به شکل رایگان

- امکان عوض کردن تصویر پس زمینه

تصاویری از محیط نرم افزار Design Your Own Logo App :


دانلود Design Your Own Logo App برای اندروید  دانلود Design Your Own Logo App برای اندروید  دانلود Design Your Own Logo App برای اندروید  دانلود Design Your Own Logo App برای اندروید  دانلود Design Your Own Logo App برای اندروید


پسورد فایل :
کپی