آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 5.51 Mobiwol: NoRoot Firewall فایروال برای اندروید

دانلود Mobiwol برای اندروید

Mobiwol: NoRoot Firewall دیگر به دنبال فایروال برای سیستم اندرویدی خود نگردید. این برنامه می تواند برای حفاظت از باتری، کاهش مصرف داده ها، و ایمن کردن شبکه استفاده شود. کنترل اپلیکیشن های اندرویدی خود را در دست بگیرید و به سادگی ارتباط اپ ها را فعال یا غیر فعال کنید. علاوه بر این قادر به بلاک کردن فعالیت اپ ها در پس زمینه خود خواهید بود. در صورتی که اپلیکیشن جدیدی بخواهد به اینترنت دسترسی داشته باشد، این برنامه به شما هشدار خواهد داد.

با Mobiwol: NoRoot Firewall می توانید امنیت سیستم خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. از همه مهم تر آن که برای استفاده از قابلیت های این برنامه نیازی به دسترسی روت ندارید. این برنامه به شکل خودکار با روشن شدن سیستم اندرویدتان بالا می آید. اپلیکیشن هایی که بر روی سیستمتان نصب کرده اید توسط این برنامه شناسایی می شوند. Mobiwol: NoRoot Firewall میزان مصرف داده های شما را به شکل کامل نشان می دهد. این برنامه با داشتن بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان امتیاز 4 را در مارکت گوگل پلی دریافت کرده است. این برنامه را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Mobiwol: NoRoot Firewall :


- تحت کنترل گرفتن دسترسی اپ های اندرویدی

- بدون نیاز به روت

- امکان قطع و وصل کردن فایروال

- تنظیم کردن قوانین دلخواه برای اندروید

- جلوگیری از دسترسی برنامه به اینترنت

- اعلام هشدار زمانی که برنامه ای جدید به اینترنت وصل میشود.

- بلاک کردن فعالیت اپ ها در پس زمینه سیستم


تصاویری از محیط نرم افزار Mobiwol: NoRoot Firewall :


دانلود Mobiwol برای اندروید  دانلود Mobiwol برای اندروید  دانلود Mobiwol برای اندروید  دانلود Mobiwol برای اندروید  دانلود Mobiwol برای اندروید


پسورد فایل :
کپی