آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود OxyPie Free Icon Pack 12.6 مجموعه آیکون های اوکسیپای برای اندروید

دانلود OxyPie Free Icon Pack برای اندروید

OxyPie Free Icon Pack با ارائه بیش از 4200 آیکون که از android pie و oxygen os style الهام گرفته شده اند، به یکی از محبوب ترین مجموعه آیکون های اندرویدی بدل شده است. آیکون های این مجموعه دارای طراحی مدرن و مینیمالی هستند که جذابیت خاصی به سیستم اندرویدی شما می بخشند. تعداد زیادی از آیکون های اختصاصی از سامسونگ، هواوی، موتورلا و ... طراحی شده و در اختیار شما قرار می گیرد. این مجموعه تعداد زیادی از جایگزین ها را به شما پیشنهاد می مند که می توانید آن ها را به شکل مستقیم بر روی سیستم اندرویدی خود با کمک لانچری که دارید اعمال کنید. به عنوان مقال در لانچر نوا کافیست دست خود بر روی آیکونی که میخواهید تغییر دهید قرار دهید و بر روی Edit بزنید تا ظاهر آیکون تغییر کند.

در Evie لانچر کافیست دست خود را بر روی آیکون مورد نظر قرار دهید و سپس با زدن بر روی settings آیکون، بر روی change icon بزنید تا از آیکون های این مجموعه استفاده کنید. تعداد زیادی از لانچر های محبوب اندرویدی نظیر action, poco, atom, adw, apex, cm, aviate, holo, lucid, next و ... توسط این برنامه پشتیبانی می شود. OxyPie Free Icon Pack را می توانید بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا نمایید.


ویژگی های نرم افزار OxyPie Free Icon Pack :


- دارای بیش از 4200 آیکون های ویژه
- پشتیبانی از آیکون های اختصاصی سامسونگ، هواوی و ...
- تغییر دادن مستقیم آیکون ها
- پشتیبانی از تقریبا تمام لانچر های محبوب
- الهام گرفته شده از android pie
- رابط کاربری ساده برای اعمال آیکون ها

- دارای بیش از 50 هزار کاربر از سراسر جهان

تصاویری از محیط نرم افزار OxyPie Free Icon Pack :


دانلود OxyPie Free Icon Pack برای اندروید  دانلود OxyPie Free Icon Pack برای اندروید  دانلود OxyPie Free Icon Pack برای اندروید


پسورد فایل :
کپی