آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Freezies - Free icon pack 1.1.0 مجموعه آیکون های فریزیس برای اندروید

دانلود Freezies برای اندروید

Freezies - Free icon pack یک مجموعه آیکون های متریال و جذاب است که به شکل رایگان ارائه شده و هر زمان که بخواهید می توانید آن را بروزرسانی کنید. با مجموعه آیکون های فریزیس گوشی شما ظاهری فانتزی و سرد پیدا می کند. تمامی آیکون های اپلیکیشن های محبوب با رنگ های سرد بازسازی شده اند و ظاهری یک دست و نرم دارند. بیش از 430 آیکون باز طراحی شده را می توانید در این برنامه بیابید. از بیش از 31 لانچر محبوب اندرویدی پشتیبانی می شود، با این حال لانچر های پیش فرضی نظیر گوگل و سامسونگ برای اجرای آیکون های این برنامه نیاز به تنظیمات دستی دارند. می توانید پیش نمایشی از تمام آیکون های این برنامه داشته باشید.

بیش از 15 والپیپر نیز وجود دارد که با آیکون های این مجموعه سازگاری دارد و ظاهری بی نظیر به سیستم شما می بخشد. برای آیکون هایی که باز طراحی نشده اند می توانید از ماسک این مجموعه استفاده کنید. سه تقویم پویا نیز در اختیارتان قرار می گیرد. از جمله لانچر های پشتیبانی شده توسط این برنامه می توان به نوا، تکتیو، اکشن، اتم، لوسبد، گو، مینی، اس ADW و ... اشاره کرد. Freezies - Free icon pack دارای بیش از 10 هزار کاربر می باشد و می توانید آن را بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Freezies - Free icon pack:


- ظاهری سرد و متفاوت
- ماسک برای آیکون های پشتیبانی نشده
- بیش از 430 آیکون باز طراحی شده
- پشتیبانی از تعداد زیادی از لانچر ها
- پیش نمایشی از آیکون های موجود

- دارای امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی
- سه تقویم زنده برای استفاده

تصاویری از محیط نرم افزار Freezies - Free icon pack:


دانلود Freezies برای اندروید  دانلود Freezies برای اندروید  دانلود Freezies برای اندروید  دانلود Freezies برای اندروید


پسورد فایل :
کپی