آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Classical Music Ringtones 6.1.0 رینگتون های کلاسیک برای اندروید

دانلود Classical Music Ringtone برای اندروید

Classical Music Ringtones اپلیکیشنی شامل مجموعه بزرگی از آهنگ های کلاسیک با بیشترین دانلود در سال 2019 است. آیا دوست دار موسیقی های کلاسیکی هستید و می خواهید آهنگ های بتهون، موزارت و ... را برای رینگتون گوشی خود انتخاب کنید؟ این برنامه کار شما را آسان می کند. این اپلیکیشن به شما مجموعه آهنگ های موزارت، جان سباستین، و بتهون و بسیاری دیگر را پیشنهاد می کند. آهنگ های این اپ را می توان به عنوان اعلامیه، رینگتون مخاطبین، صدای آلارم و ... تنظیم کرد.

شما می توانید برای اجرای آهنگ تایمر نیز تعیین کنید. توجه داشته باشید که set as alarm در آلارم های فعلی شما تغییری ایجاد نمی کند و تنها آلارم جدیدی در سیستمتان ثبت می گردد. این اپلیکیشن دارای ویجت نیز هست که با آن می توانید سریع تر به امکانات برنامه دسترسی داشته باشید. برای اضافه کردن این ابزارک کافیست دست خود را برای مدت طولانی بر روی گوشی خود نگه دارید و سپس با انتخاب add widget، بر روی Classical music ringtones بزنید تا این برنامه انتخاب شود. سپس می توانید صدای دلخواه خود را انتخاب کنید. این اپلیکیشن بیش از 1 میلیون کاربر دارد و امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. Classical Music Ringtones را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Classical Music Ringtones :


- مجموعه بزرگی از موزیک های کلاسیک
- دارای نرخ بیشترین دانلود در بین دیگر رینگتون ها
- دارای ابزارک ویژه
- امکان استفاده از رینگتون ها برای مخاطبین مختلف
- استفاده از آهنگ ها برای اعلامیه اندروید
- به کار بردن موسیقی ها در صدای آلارم گوشی
- عدم تغییر در آلارم های فعلی

تصاویری از محیط نرم افزار Classical Music Ringtones :


دانلود Classical Music Ringtone برای اندروید  دانلود Classical Music Ringtone برای اندروید  دانلود Classical Music Ringtone برای اندروید  دانلود Classical Music Ringtone برای اندروید

دانلود Classical Music Ringtone برای اندروید  دانلود Classical Music Ringtone برای اندروید


پسورد فایل :
کپی