آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Pianist HD : Piano + 20171010 پیانوی مجازی حرفه ای برای اندروید

دانلود Pianist HD برای اندروید

Pianist HD : Piano + برخلاف دیگر برنامه های پیانو که در آن مجبور به زدن دکمه ها با سرعتی مشخص هستید، می توانید به راحتی به نواختن موسیقی با سرعت خود بپردازید. با این اپلیکیشن قادر به زدن موسیقی دلخواه خود با سرعت بالا یا آرام هستید. این اپلیکیشن دارای 128 آلت MIDI و بیش از 12 sampled voice برای کیبورد ها با کیفیت استادیو است. شما می توانید مجموعه این برنامه را با فایل های soundfont با فرمت .sf2 گسترش دهید. بیش از 50 هزار موسیقی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

این اپلیکیشن قادر به لود کردن هر فایل MIDI با فرمت .mid یا .midi و فایل های karaoke با فرمت .kar است. شما به راحتی می توانید نواختن پیانو را با کمک این برنامه یاد بگیرید. کیبورد پیانو با 88 کلید مختلف امکان اجرای موسیقی های پیچیده را به وجود می آورد. اندازه کیبورد را بنا به نیاز خود می توانید تغییر دهید. علاوه بر این آن چه که می زنید را می توانید ضبط کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 12 نوع مختلف پیانوها به شما امکان زدن انواع موسیقی ها را می زند. از مود های گوناگون برنامه استفاده کنید، حالت هایی نظیر dual player, performance و بسیاری دیگر را در این برنامه می توانید بیابید. Pianist HD : Piano + بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Pianist HD : Piano + :


- دارای بیش از 50 میلیون کاربر از سراسر جهان

- دارای 12 نوع پیانوی مختلف

- کیفیت بالای موسیقی های پخش شده

- امکان ضبط کردن صدا

- گسترش دادن آلت های برنامه

- حالت های مختلف برای استفاده از برنامه

- اشتراک گذاری فایل ضبط شده به شکل مستقیم

تصاویری از محیط نرم افزار Pianist HD : Piano + :


دانلود Pianist HD برای اندروید  دانلود Pianist HD برای اندروید  دانلود Pianist HD برای اندروید  دانلود Pianist HD برای اندروید  دانلود Pianist HD برای اندروید


پسورد فایل :
کپی