آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود LibriVox Audio Books 10.16 مجموعه کتاب های صوتی برای اندروید

دانلود LibriVox Audio Books برای اندروید

LibriVox Audio Books بیش از 24 هزار کتاب صوتی رایگان را در زبان انگلیسی به شما ارائه می کند. هر کدام از کتاب های صوتی موجود در این برنامه را می توانید به شکل زنده پخش کنید یا آن ها را دانلود کنید تا بعدا از آن ها به شکل آفلاین استفاده نمایید. LibriVox Audio Books بهترین کتاب های جهان را به شکل رایگان در اختیار شما قرار می دهد. برای یافتن کتاب ها می توانید عنوان آن ها، ژانر یا نویسنده آن ها را جست و جو کنید. شما حتی قادر به شنیدن کتاب ها با رای محبوب خود هستید. این نرم افزار به شما امکان متوقف کردن پخش صدای کتاب را با sleep timer می دهد. برای هر کتاب می توانید تعداد نامحدودی بوک مارک اضافه کنید تا در آینده به آن بخش ها مراجعه کنید.

شما می توانید به هر تعداد که دوست دارید کتاب ها را ذخیره کنید و گوش دهید. این نرم افزار از کنترل هدفون های  بلوتوثی نیز پشتیبانی می کند. شما می توانید لیستی از کتاب های دلخواه خود را به بخش علاقه مندی ها اضافه کنید و کتاب های که اخیرا خوانده اید را در لیست این برنامه پیدا کنید. LibriVox Audio Books با تشکر از صدها داوطلب که کتاب ها را بازخوانی و بازپخش کرده اند به شکل رایگان ارائه شده است. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.


دانلود LibriVox Audio Books

✅ نام نرم افزارLibriVox Audio Books❤️ تعداد دانلود1520
⭐نسخه نرم افزار10.16🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل35 مگابایت

ویژگی های نرم افزار LibriVox Audio Books


- مناسب تقویت زبان انگلیسی

- پشتیبانی از کنترل هدفون ها

- پخش کتاب ها با راوی محبوب

- دارای بیش از 24 هزار کتاب صوتی رایگان

- نمایش محبوب ترین کتاب ها

- امکان اضافه کردن کتاب ها به لیست علاقه مندی ها

- دارای لیست کتاب های اخیر

- اضافه کردن تعداد نامحدودی از بوک مارک ها به هر کتاب

تصاویری از محیط نرم افزار LibriVox Audio Books :


دانلود LibriVox Audio Books برای اندروید  دانلود LibriVox Audio Books برای اندروید  دانلود LibriVox Audio Books برای اندروید  دانلود LibriVox Audio Books برای اندروید  دانلود LibriVox Audio Books برای اندروید


پسورد فایل :
کپی