آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Angel Wings For Pictures 1.3 گذاشتن بال فرشته برای تصاویر اندروید

دانلود Angel Wings For Pictures برای اندروید

Angel Wings For Pictures به تصاویر خود بال های فرشته ای اضافه کنید.این برنامه مجموعه ای از بال های زیبا و جذاب را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید به یک فرشته تبدیل شوید. حتی بال های ترسناکی نیز وجود دارد که ظاهری شیطانی برای شما ایجاد می کند. از بین استیکر های مختلف فرشته یا شیطان انتخاب کنید و تصاویر بامزه ای ایجاد کنید. کیفیت استیکر های این مجموعه بالا است. می توانید بال یا شاخ های شیطانی به عکس های خود اضافه کنید. افکت های این برنامه به شکل رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و به راحتی می توانید عکس های خود را با اضافه سازی متن شخصی سازی کنید. امکان تغییر دادن سایز بال ها و چرخاندن آن ها، و انتخاب مکان دلخواه برای آن ها وجود دارد.

کار کردن با این برنامه آسان است و پس از این که عکس خلاقانه خود را درست کردید می توانید آن را با دیگران در رسانه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. Angel Wings For Pictures با داشتن بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر جهان امتیاز 3.8 از 5 را دریافت کرده است و بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Angel Wings For Pictures :


- اضافه سازی بال فرشتگان

- چرخاندن و تغییر سایز دادن بال ها

- کیفیت بالای استیکر های ارائه شده

- اشتراک گذاری مستقیم تصاویر در رسانه های اجتماعی

- اضافه کردن شاخ های شیطانی به عکس ها

- اضافه کردن متن به تصاویر

- ارائه شده به شکل رایگان


تصاویری از محیط نرم افزار Angel Wings For Pictures :


دانلود Angel Wings For Pictures برای اندروید  دانلود Angel Wings For Pictures برای اندروید  دانلود Angel Wings For Pictures برای اندروید  دانلود Angel Wings For Pictures برای اندروید  دانلود Angel Wings For Pictures برای اندروید


پسورد فایل :
کپی