آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Fitbit 2.62.1 برنامه فیتنس و تناسب اندام برای اندروید

دانلود Fitbit برای اندروید

Fitbit نرم افزاری رایگان می باشد که با آن می توانید فعالیت های بدنی خود را دنبال کنید و همیشه تناسب اندام خود را حفظ کنید. این برنامه را می تووانید با Blaze, Alta, Alta HR, Charge 2, Flex 2, Surge, Charge HR و بسیاری دیگر به شکل وایرلس همگام سازی کنید. اهداف روزانه خود را دنبا لکنید و در طول زمان پیشرفت کنید. این برنامه میزان قدم ها، فاصله ای که طی کرده اید، چربی سوخته شده و بسیاری دیگر را برای شما به نمایش می گذارد. با استفاده از GPS گوشی خود می توانید دویدن ها و قدم زدن های خود را دنبال کنید. فعالیت هایی نظیر یوگا را نیز می توانید دنبال کنید.

غذاهایی که خورده اید را برای برنامه مشخص کنید تا این نرم افزار به شما بگوید که هر روز تا چه اندازه کالری مصرف کرده اید، و در نهایت بتوانید وزن خود را کنترل کنید. با دوستان خود در رقابت های روزانه و هفتگی مسابقه دهید، امتیازات شما به نمایش در می آید. Fitbit بیش از 10 میلیون کاربر را از سراسر جهان به خود اختصاص داده است. رابط کاربری برنامه کاملا متریال بوده و مطابق استاندارد های روز دنیا طراحی شده است. شما می توانید نمودار های بصری مختلفی از فعالیت های خود را مشاهده کنید. Fitbit بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Fitbit :


- دنبال کردن فعالیت های روزانه

- ذخیره سازی فعالیت هایی نظیر یوگا

- همگام سازی با surge, charge, atla و ...

- نمایش مسافت طی شده

- نمایش میزان کالری سوخته شده

- نمایش میزان کالری مصرفی غذاها

- رابط کاربری متریال و مناسب

تصاویری از محیط نرم افزار Fitbit :


دانلود Fitbit برای اندروید  دانلود Fitbit برای اندروید  دانلود Fitbit برای اندروید  دانلود Fitbit برای اندروید  دانلود Fitbit برای اندروید


پسورد فایل :
کپی