آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود متن یار Matnyaar - Persian OCR 1.3.2 تبدیل عکس به نوشته تایپی فارسی اندروید

دانلود Matnyaar برای اندروید

Matnyaar - Persian OCR نرم افزاری با قابلیت ویژه OCR است که با استفاده از آن می توانید تصاویر اسکن شده خود را به متن تبدیل کنید. زبان فارسی دارای پیچیدگی خاصی می باشد که اکثر نرم افزار های ocr قادر تبدیل آن به نوشته نیستند. این برنامه از جمله معدود اپلیکیشن هایی است که با پشتیبانی از زبان فارسی امکان تبدیل متن های اسکن شده را به متن های قابل ویرایش می دهد. این نرم افزار در تلگرام نیز ارائه شده است و می توانید از طریق بات آن، به آن دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن به شکل رایگان ارائه شده است، با این وجود اگر به دنبال تبدیل تعداد زیادی از عکس ها باشید، باید در آن پرداخت درون برنامه ای انجام دهید.

این نرم افزار امکان تبدیل کتاب ها، مقالات، اسکن مدارک و بسیاری دیگر را به متن های قابل ویرایش می دهد. شما می توانید عکس را مستقیما از دوربین خود بگیرید و آن را به متن تبدیل کنید، یا عکس هایی که قبلا گرفته اید و در گالری هستند را به سادگی تبدیل کنید. Matnyaar - Persian OCR دارای رابط کاربری ساده ای می باشد. شما می توانید با مشاهده فایل های ویدیویی، امتیاز کسب کنید و تصاویر بیشتری را به شکل رایگان اسکن و تبدیل کنید. Matnyaar - Persian OCR بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Matnyaar - Persian OCR :


- پشتیبانی از زبان فارسی

- امکان تبدیل انواع نوشته های اسکن شده

- سرعت بالا در عملیات تبدیل

- دادن امتیاز رایگان با مشاهده تبلیغ

- کم حجم و سبک

- کیفیت بالا در تبدیل متن ها

- امکان بریدن بخش های اضافی تصویر

تصاویری از محیط نرم افزار Matnyaar - Persian OCR :


دانلود Matnyaar برای اندروید  دانلود Matnyaar برای اندروید  دانلود Matnyaar برای اندروید  دانلود Matnyaar برای اندروید


پسورد فایل :
کپی