آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Launcher for Mac OS Style 3.9 لانچر مکینتاش برای اندروید

دانلود Launcher for Mac OS Style برای اندروید

Launcher for Mac OS Style آیا می خواهید محیط مکینتاش را در سیستم اندرویدی خود داشته باشید؟ این نرم افزار سیستم اندرویدی شما را به شکلی تغییر می دهد که مانند سیستم های مک به نظر برسد، آیکون ها در دسکتاپ نشان داده می شوند و حتی نوار وظیفه نیز برای شما محیا شده است. شما می توانید با کمک این لانچر، ظاهری جدید به سیستم خود ببخشید و دیگران را غافل گیر کنید. امکان کپی کردن فایل ها، فشرده سازی یا از حالت فشرده خارج کردن فایل های زیپ و RAR، حذف فایل ها، اشتراک گذاری آن ها با دیگران و بسیاری دیگر وجود دارد. رابط کاربری این برنامه شما را غافل گیر خواهد کرد. می توانید منوی استارت را باز کنید. یافتن اپ ها به سادگی انجام می شود.

فایل اکسپلورری حرفه ای نیز توسعه داده شده است. بخش هایی نظیر Action Center و Notifier Center نیز وجود دارد. از ابزارک های مخصوص دسکتاپ استفاده کنید. ویجت پیش بینی وضعیت آب و هوا نیز در اختیارتان قرار می گیرد. می توانید اطلاعات رم سیستم خود را ببینید و حتی از والپیپر های زنده برای دسکتاپ خود استفاده کنید. از تقویم های پویا نیز پشتیبانی می شود و فولدرهای دسکتاپ را می توانید تغییر دهید. Launcher for Mac OS Style بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Launcher for Mac OS Style :


- ابزارک هواشناسی و ساعت

- مدیریت آسان فولدر ها و فایل ها

- ظاهری مشابه سیستم عامل مکینتاش

- بهبود یافتن drag & drop

- نوار وظیفه با شفافیت

- مخفی کردن اپلیکیشن ها

- نمایش فایل های تصویری

- دارای لاک اسکرین اختصاصی

تصاویری از محیط نرم افزار Launcher for Mac OS Style :


دانلود Launcher for Mac OS Style برای اندروید  دانلود Launcher for Mac OS Style برای اندروید  دانلود Launcher for Mac OS Style برای اندروید  دانلود Launcher for Mac OS Style برای اندروید  دانلود Launcher for Mac OS Style برای اندروید


پسورد فایل :
کپی