آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.41 Yandex Launcher یاندکس لانچر برای اندروید

دانلود Launcher برای اندروید

Yandex Launcher  اپلیکیشینی هوشمند می باشد که با آن می توانید سیستم خود را شخصی سازی کنید و سیستم اندرویدی خود را بر اساس نیاز های خود تغییر دهید و سیستمتان را بهینه سازی کنید. مجموعه ای از والپیپر ها و تم ها توسط این لانچر در اختیارتان قرار می گیرد. با یک ضربه می توانید سیستم خود را بهینه سازی کنید و پروسه های غیر ضروری را ببندید. ویجت ساعت و هواشناسی نیز در اختیارتان قرار می گیرد. پیش بینی آب هوا را برای امروز و هفته آینده مشاهده کنید. با توجه به فعالیت هایی که دارید، محتوایی مناسب توسط yandex zen به شما پیشنهاد می گردد.

تعداد آیکون های نشان داده شده در صفحه نمایش و سایز آن ها را تغییر دهید. با دکمه All apps، سایز، رنگ، شکل و قالب این منو را تغییر دهید. آیکون های این برنامه را می توانید شخصی سازی کنید و استایل دلخواه را به آن ها ببخشید. مجموعه آیکون های اپلیکیشن های دیگر نیز پشتیبانی می شود. امکان جست و جوی سریع اپلیکیشن ها و مخاطبین وجود دارد. Yandex Launcher دارای سرعت بسیار بالایی می باشد و سیستم شما را به هیچ وجه کند نخواهد کرد. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 5 به بالا اجرا نمایید.


دانلود Yandex Launcher

✅ نام نرم افزارYandex Launcher❤️ تعداد دانلود5728
⭐نسخه نرم افزار2.41🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5🔆 حجم فایل30 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Yandex Launcher


- تم های متنوع، از تیره تا روشن

- وجود والپپیر های مختلف برای سلایق گوناگون

- بسیار پر سرعت، بدون استفاده زیاد از منابع سیستمی

- شخصی سازی آیکون ها

- شخصی سازی شبکه نمایش دهنده آیکون ها

- جست و جوی سریع مخاطبین و اپلیکیشن ها

- دارای ویجت اختصاصی ساعت و پیش بینی وضعیت آب و هوا


تصاویری از محیط نرم افزار Yandex Launcher :


دانلود Launcher برای اندروید  دانلود Launcher برای اندروید  دانلود Launcher برای اندروید  دانلود Launcher برای اندروید  دانلود Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی