آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود XEN Mobile Gallery Files Vault 1.0.9 قفل کردن گالری اندروید

دانلود XEN Mobile Gallery Files برای اندروید

XEN Mobile Gallery Files Vault با کمک این برنامه می توانید عکس ها و فیلم های حساس خود را پنهان کنید و آن ها را از صفحه گوشی خود ناپدید نمایید. این نرم افزار فایل های خصوصی شما را ایمن می کند. نه تنها این برنامه گالری تصاویر و فایل های مدیای شما را قفل می کند، بلکه امکان ایمن کردن اسناد مهم، اپلیکیشن های اجتماعی، و ... را نیز به شما می دهد. شما می توانید به تصاویر خود را محیطی امن دسترسی داشته باشید و بر روی آن ها رمزگذاری کنید.

هیچ کس به غیر از شما به فای لهایتان دسترسی نخواهد داشت. قفل کردن می تواند با پین کد، الگوی دلخواه، یا اثر انگشت در صورت وجود سنسور لازم آن صورت بپذیرد. در حالت stealth mode لایه امنیتی اضافی برای فایل های شما به وجود می آید. این ویژگی منحصر به فرد برای بیشترین حد امنیتی کاربران توسعه داده شده است. برای به کار گیری این قابلیت ابتدا کدی را برای خود تعیین می کنید، سپس با تماس گرفتن آن کد، این برنامه به شکل کامل پنهان می گردد و به هیچ شکلی نمی توان به آن دسترسی داشت، مگر این که مجددا شما با کد مربوطه تماس بگیرید و برنامه به نمایش در بیاید. XEN Mobile Gallery Files Vault بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار XEN Mobile Gallery Files Vault :


- پنهان کردن تصاویر و فایل های مدیا

- حالت های مختلف برای قفل کردن

- پشتیبانی از حس گر اثر انگشت

- قفل کردن اپلیکیشن های دیگر

- پنهان شدن برنامه از دید افراد

- گرفتن عکس از فرد کنجکاو

- دارای امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار XEN Mobile Gallery Files Vault :


دانلود XEN Mobile Gallery Files برای اندروید  دانلود XEN Mobile Gallery Files برای اندروید  دانلود XEN Mobile Gallery Files برای اندروید  دانلود XEN Mobile Gallery Files برای اندروید  دانلود XEN Mobile Gallery Files برای اندروید


پسورد فایل :
کپی