آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Battery Saver: ZEMB 1.8 کاهش مصرف باتری برای اندروید

دانلود Battery Saver ZEMB برای اندروید

Battery Saver: ZEMB یکی از کم حجم ترین و کاربردی ترین برنامه ها برای حفاظت از باتری شماست. این نرم افزار با الگوریتم هوشمندی که دارد ارتباطات اینترنتی شما را مدیریت می کند و جلوی مصرف بیرویه انرژی را می گیرد. تنها کافیست این برنامه را نصب و فعال کنید تا نتیجه آن را مشاهده کنید، نیازی به سر و کله زدن با تنظیمات پیشرفته وجود ندارد. در نیمه شب این برنامه mobile data را به شکل خودکار غیر فعال می کند تا مصرف انرژی شما کاهش پیدا کند.

زمانی که صفحه گوشی خود را مجددا روشن کنید، data فعال می گردد. برای به کار بردن این برنامه نیاز به روت خواهید داشت، با این حال حالت بدون روت نیز وجود دارد. هرچند در این حالت، تنها auto hibernate پشتیبانی می شود و دیگر مصرف داده های شما به شکل خودکار مدیریت نمی شود. علاوه بر این باید حالت بدون روت را خودتان دستی به کار بیاندازید که راهنمای آن را در صفحه اصلی این برنامه می توانید بیابید. قابلیت جالب توجه این برنامه این است که گرچه برای قطع مصرف داده های شما تلاش می شود، در عین حال برای ایمیل ها یا پیام های مسنجر های شما کمترین تاخیر زمانی ایجاد می گردد. Battery Saver: ZEMB را می توانید بر روی اندروید 2.3 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Battery Saver: ZEMB :


- حالت auto hibernate برای سیستم

- در حالت معمول نیاز به روت دارد

- کشتن اپلیکیشن های بدون استفاده

- حالت شب برای غیر فعال شدن ترافیک داده ها

-- بدون تنظیمات پیچیده و گیج کننده

- کم حجم و سبک

- کاهش تاخیر زمانی دریافت پیام ها

تصاویری از محیط نرم افزار Battery Saver: ZEMB Free :

دانلود Battery Saver ZEMB برای اندروید  دانلود Battery Saver ZEMB برای اندروید  دانلود Battery Saver ZEMB برای اندروید  دانلود Battery Saver ZEMB برای اندروید  دانلود Battery Saver ZEMB برای اندروید


پسورد فایل :
کپی