آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Quotes Creator 1.6.207 برنامه ساخت تصاویر نقل قول برای اندروید

دانلود Quotes Creator برای اندروید

Quotes Creator افکار یا جملات خود را با استفاده از تصاویر به دیگران انتقال دهید. این برنامه یکی از بهترین سازندگان تصاویر نقل قول می باشد که به شما امکانات زیادی را ارائه می کند. شما می توانید تصاویر الهام بر انگیز ایجاد کنید و آن را در رسانه های اجتماعی نظیر اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این نرم افزار ساده ترین راه برای ساخت اینگونه تصاویر است. امکان تغییر دادن پس زمینه، رنگ متن، سایز متن، و فونت را خواهید داشت و هم چنین قادر به انتخاب تصویر اختصاصی خود از گالری به منظور اضافه سازی متن هستید. احساسات، اشعار، افکار و ... خود را در قالبی مدرن ایجاد کنید. این برنامه بیش از 1000 تصویر جذاب با کیفیت بالا را نیز شامل می باشد که مناسب استفاده برای تصاویر نقل قولی است.

این برنامه با رابط کاربری مناسبی توسعه داده شده است که تجربه کاربری خوبی را برای شما ایجاد خواهد کرد. شما می توانید نقل خود را شخصی سازی کنید و آن را در مسنجر های مختلف ارسال کنید. بیش از 50 فونت متنوع برای اضافه کردن اینگونه نقل قول ها وجود دارد که می توان آن ها را شخصی سازی نیز کرد. امکان اضافه کردن افکت هایی نظیر ماتی نیز وجود دارد. Quotes Creator دارای بیش از 1 میلیون کاربر می باشد. این برنامه را می توانید بر روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.


دانلود Quotes Creator

✅ نام نرم افزارQuotes Creator❤️ تعداد دانلود2130
⭐نسخه نرم افزار1.6.207🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل35 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Quotes Creator


- اضافه کردن سایه به متن
- بیش از 55 فونت خلاقانه و جذاب
- اضافه کردن تصویر پس زمینه شخصی
- اشتراک گذاری تصاویر در رسانه های اجتماعی
- مجموعه بزرگی از تصاویر پس زمینه
- مدیریت قالب های متنوع

- حل شدن مشکل رزولوشن تصاویر

تصاویری از محیط نرم افزار Quotes Creator :


دانلود Quotes Creator برای اندروید  دانلود Quotes Creator برای اندروید  دانلود Quotes Creator برای اندروید  دانلود Quotes Creator برای اندروید  دانلود Quotes Creator برای اندروید


پسورد فایل :
کپی