آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Colorgraphy 1.17 برنامه شناسایی رنگ غالب عکس ها برای اندروید

دانلود Colorgraphy برای اندروید

Colorgraphy مود رنگ تصاویر شما را با آنالیز رنگ های موجود در آن به نمایش می گذارد. شما می توانید مود آیکونیک ترین تصاویر، نقاشی ها، فوتوگرافی ها و ... را شناسایی کنید و از آن ها برای عکس های خود استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه کافیست تصویری را از گالری یا دوربین خود انتخاب کنید و چند لحظه صبر کنید. مهم ترین و غالب ترین رنگ های موجود در آن در پنل پایینی برنامه به نمایش در می آید. قادر به منظم کردن رنگ ها با drag & drop آن ها خواهید بود. آیا به دنبال تن متفاوتی از رنگ های آنالیز شده و پیدا شده هستید؟ کافیست بر روی رنگ مورد نظر خود کلیک کنید و تن دلخواه آن را بیابید. اشتراک گذاری تصاویر و palette آن ها در رسانه های اجتماعی امکان پذیر است.

شما می توانید ترکیب رنگ های دلخواه خود را به راحتی ذخیره سازی کنید. Colorgraphy برنامه ای جدید است که با وجود سادگی بیش از حدی که دارد، کار شما را راه می اندازد. به تدریج امکانات برنامه با بروزرسانی های جدید گسترش خواهد یافت و می توانید کارهای دیگری را به شکل درون برنامه ای انجام دهید. Colorgraphy بسیار کم حجم و سبک است و مصرف پایینی از منابع سیستمیتان خواهد داشت. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 5.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Colorgraphy :


- کم حجم و سبک

- رابط کاربری بسیار ساده

- طراحی مدرن و مناسب

- یافتن رنگ های غالب موجود در عکس ها

- درک ترکیب رنگ های مختلف

- اشتراک گذاری رنگ های استخراج شده

- امکان انتخاب تن دلخواه برای رنگ ها

تصاویری از محیط نرم افزار Colorgraphy :


دانلود Colorgraphy برای اندروید  دانلود Colorgraphy برای اندروید  دانلود Colorgraphy برای اندروید  دانلود Colorgraphy برای اندروید  دانلود Colorgraphy برای اندروید


پسورد فایل :
کپی