آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.2.6 GOM Recorder برنامه ضبط صدا برای اندروید

دانلود GOM Recorder برای اندروید

GOM Recorder Voice and Sound Recorder ابزاری مناسب برای ضبط صدا می باشد که 4 متد مختلف را برای ضبط کردن صدا در اختیار شما قرار می دهد. هم چنین مدیریت فایل ها به کمک این برنامه به سادگی انجام می شود. شما می توانید به شکل هوشمندانه ای سخنرانی ها، ملاقات، درس های دانشگاهی و ... خود را با کمک این برنامه ضبط کنید. هم چنین می توانید زمانی دلخواه برای ضبط کردن صدا مشخص کنید تا برنامه به شکل خودکار ضبط را در آن زمان تعیین شده شروع و به پایان برساند. شما قادر به قطع و وصل کردن ابزار gesture recording خواهید بود. زمانی که این قابلیت فعال باشد، می توانید ضبط کردن صدا را با تکان دادن گوشیتان شروع کنید.

هم چنین می توانید میزان شدت تکان دادن گوشی خود برای شروع ضبط خودکار را برای برنامه مشخص کنید. این نرم افزار قادر به تبدیل صدا به متن نیز هست. شما می توانید یادداشت برداری ها را با این برنامه ساده سازی کنید. در طول ضبط صدا، قادر به مشاهده waveform صدای ضبط شده هستید. در طول ضبط می توانید حجم صدای ضبط شده را برای برنامه تعیین کنید. از قابلیت های دیگر این برنامه می توان به یرایش فایل های ضبط شده و حذف آن ها اشاره کرد. GOM Recorder Voice and Sound Recorder بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود GOM Recorder

✅ نام نرم افزارGOM Recorder❤️ تعداد دانلود2561
⭐نسخه نرم افزار1.2.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل10 مگابایت

ویژگی های نرم افزار GOM Recorder Voice and Sound Recorder 


- ضبط کردن صدا در فرمت های مختلف

- مینی پلیر ساده برای گوش دادن به فایل های ضبط شده

- ضبط شدن صدا به شکل خودکار در زمان تعیین شده

- ویرایش کردن فایل های صوتی

- نمایش waveform صدای در حال ضبط

- تکان دادن گوشی برای شروع ضبط خودکار

- تنظیم کردن فایل ضبط شده به عنوان آلارم گوشی

تصاویری از محیط نرم افزار GOM Recorder Voice and Sound Recorder :


دانلود GOM Recorder برای اندروید  دانلود GOM Recorder برای اندروید  دانلود GOM Recorder برای اندروید  دانلود GOM Recorder برای اندروید  دانلود GOM Recorder برای اندروید


پسورد فایل :
کپی