آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Sun Alarm 3.1.1 آلارم خورشیدی برای اندروید

دانلود Sun Alarm برای اندروید

Sun Alarm  نرم افزاری فوق العاده است که با توجه به رویداد های مختلف خورشیدی، می تواند برای شما آلارم پخش کند. در این برنامه قادر به تغییر دادن حجم صدای آلارم هستید و می توانید لرزش گوشی در حین آلارم را غیر فعال کنید. علاوه بر این قابلیت خواب کردن آلارم نیز وجود دارد که با آن می توانید آلارم را به تعویق بیاندازید. با لرزاندن گوشی؛ در صورتی که موبایلتان دارای سنسورهای لازم باشد آلارم غیر فعال می گردد. رویداد های متنوعی نظیر بامداد نجومی، بامداد دریایی، بامداد شهری، طلوع و غروب خورشید، ساعات طلایی و آبی تحت پوشش این برنماه هستند. آلارم ها را می توانید درست پیش از این رویداد ها یا پس از آن ها تعیین کنید.
با توجه به محل زندگیتان، ساعت این رویداد ها تنظیم می گردد و امکان تنظیم کردن آلارم برای شما به وجود می آید. حالت های مختلفی برای تنظیم آلارم وجود دارد. به عنوان مثال می توانید آلارم را بر روی حالت پیش فرض قرار دهید یا از حالت بی صدا استفاده کنید. تم های متنوعی برای این اپ توسعه داده شده است؛ که با توجه به نیاز و سلیقه خود قادر به انتخاب بین آن ها خواهید بود. Sun Alarm در گوگل پلی امتیاز 4.4 از 5 را از کاربران دریافت کرده است و بیش از 5 هزار نفر در مدت کم انتشار این برنامه آن را دانلود کرده اند. Sun Alarm را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا بدون مشکل اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Sun Alarm


- تنظیم کردن حجم صدای آلارم

- تنظیم کردن صدای آلارم

- رویداد های مختلف برای تنظیم آلارم

- مخفی کردن اعلامیه برای آلارم

- جلوگیری از لرزش گوشی در هنگام آلارم

- قطع کردن آلارم با تکان دادن گوشی

- رابط کاربری دوستانه

تصاویری از محیط نرم افزار Sun Alarm :


دانلود Sun Alarm برای اندروید  دانلود Sun Alarm برای اندروید  دانلود Sun Alarm برای اندروید  دانلود Sun Alarm برای اندروید  دانلود Sun Alarm برای اندروید


پسورد فایل :
کپی