آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود EnFile File Manager 1.5 فایل منیجر ساده برای اندروید

دانلود EnFile File Manager برای اندروید

EnFile File Manager  در ورژن تازه برنامه بالاخره می توانید از تم تیره استفاده کنید. شما به گوگل درایو از طریق این برنامه به شکل مستقیم دسترسی خواهید داشت. بسیاری از باگ ها برطرف شده ات. به راحتی می توانید در میان فایل های خود مرور کنید. هم چنین نوار جست و جو بهبود یافته و در هنگام تایپ کردن یک کلمه، به شکل خودکار آن کلمه برای جست و جو کامل می شود. آیکون تازه ای برای اپلیکیشن طراحی شده است. این نرم افزار به منظور برآوردن نیازهایی که کاربران با آن مواجهند و نه تقاضاهای آن ها توسعه داده شده است، بنابرین می توانید از آن مروری سریع در فایل های خود را هم در تبلت و هم در گوشی های اندرویدی داشته باشید.
جست و جو میان فایل ها هیچ گاه از این ساده تر نبوده است. این اپلیکیشن از فایل های فشرده ای نظیر zip,tar,jar پشتیبانی می کند و امکان خارج کردن آن ها از حالت فشرده را به شما می دهد. علاوه بر این قادر به همگام سازی این نرم افزار با dropbox هستید و از آرشیو کردن فایل ها پشیتبانی می شود. EnFile File Manager دارای رابط کاربری متریال و مناسبی است که به شکل رایگان ارائه شده است. این نرم افزار از کلیپ برد پویا نیز پشتیبانی می کند. هرچند تمامی امکانات برنامه به شکل رایگان ارائه شده است، تبلیغی در آن نشان داده نمی شود. EnFile File Manager را می توانید بر روی اندروید 2.3.3 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم فازار EnFile File Manager


- تم تیره برای استفاده در شب

- حل شدن باگ های مختلف

- امکان دسترسی به گوگل درایو

- سرعت بسیار بالا در جست و جوی فایل ها

- رابط کاربری رسپانسیو و مناسب

- ارائه شده با آیکون جدید

- حل شدن باگ های پیشین

تصاویری از محیط نرم فازار EnFile File Manager :


دانلود EnFile File Manager برای اندروید  دانلود EnFile File Manager برای اندروید  دانلود EnFile File Manager برای اندروید  دانلود EnFile File Manager برای اندروید  دانلود EnFile File Manager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی