آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » TM File Manager 1.1.6 مدیریت فایل عالی برای اندروید

دانلود TM File Manager برای اندروید

TM File Manager فایل های خود را به سادگی بیشتری مدیریت کنید. این اپلیکیشن به شکل کمک می‌ کند تمامی فایلهایتان را در هر کجا که باشد مدیریت کنید. از فضای های ابری نیز پشتیبانی می شود. امکانات استانداردی همچون کپی کردن، تغییر نام دادن حذف کردن و اشتراک گذاری فراهم شده است. فایل ها براساس فرمتی که دارند در گروه های مختلف دسته بندی می شوند و دسترسی به آن ها آسان تر می گردد.

به جست و جوی فایل مورد نظ. خود در LAN و شبکه خانگی بپردازید. از فضاهای ابری ای مانند گوگل درایو، دراپ باکس، وان درایو، ایسوس و ... پشتیبانی می شود. با آرشیو های فشرده شده نیز می توانید کار کنید و آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. دسترسی از راه دور به فایل ها امکان پذیر است. علاوه بر این با درگاه اف تی پی نیز می توانید کار کنید و از طریق آن به مدیریت داده های خود از راه دور بپردازید. اگر دنبال افزایش حجم سیستم خود هستید فایل های خود را فشرده نمایید. مجموعه ابزاری کاربردی برای کسانی که سیستم خود را روت کرده اند نیز فراهم شده است. دسترسی های اپلیکیشن ها را تغییر دهید و در صورت نیاز به انتقال داده ها با شبکه وای فای یا بلوتوث بپردازید. این نرم افزار دارای دیسک آنالیزر نیز می باشد و با آن می توان فایل های سنگین را یافت. فایل های موسیقی را از این به بعد مستقیم در فایل منیجر خود باز کنید.


ویژگی های نرم افزار TM File Manager :


- پشتیبانی از فضاهای ابری مختلف
- انتقال اطلاعات با استفاده از وای فای
- آنالیزر قدرتمند پیسک
- مدیریت فایل ها در SD card
- دسته بندی فایل ها در گروه های مختلف
- فشرده سازی آسان داده ها
- دسترسی به فایل ها از طریق FTP


تصاویری از محیط نرم افزار TM File Manager :


دانلود TM File Manager برای اندروید  دانلود TM File Manager برای اندروید  دانلود TM File Manager برای اندروید  دانلود TM File Manager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی