آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود OH Web Browser 8.0.2 نصب نسخه جدید مرورگر اوه برای اندروید

دانلود OH Web Browser برای اندروید

OH Web Browser

 اپلیکیشنی فوق العاده برای سیستم های اندرویدی است که مرور وب را به سطح دیگری می رساند. از تبدیل کننده لینک به pdf، تا مرور امن در اینترنت، ویژگی های مختلفی را این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد. OH Web Browser یک مرورگر معمولی با طراحی متفاوت نیست. شما می توانید به تمامی کنترل ها در پایین این برنامه دسترسی داشته باشید و با یک دست امکانات مختلف را کنترل کنید. این نرم افزار جمع جور است و دارای gesture های ساده ای می باشد که کار شما را به شکل قابل توجهی آسان می سازد. این مرورگر نیازی به دسترسی های غیر ضروری که امنیت شما را به خطر می اندازد ندارد. شما قادر به حذف کردن تاریخچه، کوکی ها، و ... در هر زمان که بخواهید هستید. دسترسی به مکان، دوربین، میکروفون و مخاطببین شما خواسته نمی شود.
OH Web Browser - One handed, Fast & Privacy قادر به بلاک کردن تبلیغات آزاردهنده وب نیز هست. دانلود منیجر قدرتمندی در اختیارتان قرار می گیرد که کار مدیریت فایل های دانلودی را آسان تر می سازد. از موتور های جست و جوی مختلف پشتیبانی می شود و با سرعت بالا می توانید سرچ کنید. OH Web Browser - One handed, Fast & Privacy بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. از مرورگرهای محبوب کروم می توان به دانلود فایرفاکس فوکوس , دانلود UC Browser Turbo , دانلود Yandex Browser , دانلود گوگل کروم برای اندروید , دانلود Brave Browser اشاره کرد.

دانلود OH Web Browser

✅ نام نرم افزارOH Web Browser❤️ تعداد دانلود2284
⭐نسخه نرم افزار8.0.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل10 مگابایت

ویژگی های نرم افزار OH Web Browser


- رابط کاربری جمع و جور

- بسیار سبک و کم حجم

- جست و جو در وب با یک دست

- پشتیبانی از gesture های مختلف

- سازگاری با تبلت ها

- طراحی مدرن مطابق استاندارد روز دنیا

- عدم نیاز به دسترسی های غیر ضروری

تصاویری از محیط نرم افزار OH Web Browser :


دانلود OH Web Browser برای اندروید  دانلود OH Web Browser برای اندروید  دانلود OH Web Browser برای اندروید  دانلود OH Web Browser برای اندروید  دانلود OH Web Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی