آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Google Find My Device 3.1.000-2 پیدا کردن گوشی اندروید گم شده

دانلود Google Find My Device برای اندروید

Google Find My Device  نرم افزاری فوق العاده برای پیدا کردن گوشی های گم شده یا سرقت شده است. با استفاده از این برنامه قادر به یافتن مکان گوشی خود هستید. گوشی خود را ببینید، صدای آن را در بیاورید یا مکان آن را روی نقشه مشاهده کنید. در صورتی که مکان فعلی گوشی مشخص نباشد، مثلا در مواردی که شارژ گوشی شما تمام شده است؛ هم چنان می توانید آخرین مکان آن را در این نرم افزار مشاهده کنید. در گوگل مپ مکان گوشی خود را بیابید. حتی اگر سیستم شما سایلنت باشد همچنان قادر به در آوردن صدای آن با بیشترین شدت ممکن هستید. در صورتی که گوشی شما سرقت شده است، آن را قفل کنید یا تمام محتوای موجود در آن ا حذف کنید.
علاوه بر این می توانید پیامی اختصاصی به آن بفرستید. وضعیت سخت افزاری سیستم، از جمله باتری باقی مانده و موجود بودن شبکه آن را از راه دور بررسی کنید. اگر از جمله افرادی هستید که دائما مکان گوشی خود را فراموش می کنند؛ Google Find My Device را بسیار مفید خواهید یافت. این نرم افزار با داشتن بیش از 50 میلیون کاربر از سراسر جهان امتیاز بالای 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. Google Find My Device را می توانید بر روی اندروید 4 به بالا اجرا نمایید. یافتن مکان گوشی و تبلت گم شده و دانلود Wheres My Droid PRO از برنامه های دیگر یافتن گوشی گم شده می باشد.

دانلود Google Find My Device

✅ نام نرم افزارGoogle Find My Device❤️ تعداد دانلود5377
⭐نسخه نرم افزار3.1.000-2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل9 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Google Find My Device


- نمایش اطلاعات سخت افزاری سیستم

- مشاهده گوشی از راه دور

- مکان گوشی روی گوگل مپ

- صدا در آوردن گوشی حتی در حالت سایلنت

- نمایش آخرین مکان رویت شده گوشی

- رابط کاربری متریال

- حذف کردن تمام اطلاعات گوشی از راه دور

- ایمن کردن اسمارتفون از راه دور

تصاویری از محیط نرم افزار Google Find My Device :


دانلود Google Find My Device برای اندروید  دانلود Google Find My Device برای اندروید  دانلود Google Find My Device برای اندروید  دانلود Google Find My Device برای اندروید


پسورد فایل :
کپی