آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 5.80 WeNote برنامه یادداشت برداری و یادآور برای اندروید

دانلود WeNote Color Notes برای اندروید

WeNote Color Notes  یکی از بهترین نرم افزار های یادداشت برداری است که با داشتن بیش از نیم میلیون کاربر، امتیاز باورنکردنی 4.8 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. با استفاده از این برنامه می توانید یادداشت های رنگی بردارید، و آن ها را با پین، الگو، پسورد، یا اثر انگشت قفل کنید. رنگ و برچسب یادداشت ها را تغییر دهید و به آن ها عکس اضافه کنید. دو فونت مختلف وجود دارد، و برای هر فونت می توانید از 5 سایز مختلف انتخاب کنید. 4 تم کلی کافه، دارک  ماین شافت، و فرنچ وجود دارد. 5 حالت مختلف برای مشاهده یادداشت ها ارائه شده است، و هم چنین می توانید نوشته های خود را با 6 حالت مختلف مرتب کنید.
این نرم افزار دارای تقویم و یاد آور نیز هست و از تقویم قمری پشتیبانی می کند. WeNote Color Notes امکان پشتیبان گیری از یادداشت ها و بازیابی آن ها را به شکل لوکال نیز به شما می دهد. می توانید بین فایل های خود جست و جو کنید و با سرعت بالا آن ها را بیابید. امکان اشتراک گذاری یادداشت ها از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی و بسیاری دیگر وجود دارد. بر روی یادداشت های خود دوبار ضربه بزنید تا آن ها ویرایش کنید. WeNote Color Notes امکان همگام سازی یادداشت ها با گوگل درایور ا نیز به شما می دهد. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

دانلود WeNote

✅ نام نرم افزار WeNote ❤️ تعداد دانلود 5231
⭐نسخه نرم افزار 5.80 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.4 به بالا 🔆 حجم فایل 12 مگابایت

ویژگی های نرم افزار WeNote Color Notes


- کپی گرفتن از متون

- دارای ویجت های اختصاصی

- جست و جو کردن یادداشت های دلخواه

- اشتراک گذاری یادداشت ها با دیگران

- اضافه کردن یاد آور

- دارای دو فونت با 5 سایز مختلف

- اضافه کردن یادداشت های چسبان

- 6 حالت مختلف برای مرتب کردن نوشته ها

- 5 حالت برای مشاهده یادداشت ها

تصاویری از محیط نرم افزار WeNote Color Notes :


دانلود WeNote برای اندروید  دانلود WeNote برای اندروید  دانلود WeNote برای اندروید  دانلود WeNote برای اندروید  دانلود WeNote برای اندروید


پسورد فایل :
کپی