آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.9.9.39 Unicorn Blocker بلاک و حذف تبلیغات اینترنتی برای اندروید

دانلود Unicorn Blocker برای اندروید

Unicorn Blocker:Adblocker, Fast & Private  ابتدا توجه داشته باشید که این برنامه را تنها می توانید به همراه Samsung Internet یا Yandex Browser استفاده کنید. آیا می دانستید با بلاک کردن تبلیغات می توانید مصرف داده های خود را تا 4 برابر کاهش دهید و سه برابر سریع تر صفحات وب را باز کنید؟ این برنامه طول عمر باتری شما را تا 21% افزایش می دهد. می توانید جلوی تبلیغات ویدویی را بگیرید. تبلیغاتی که ناپدید می شوند و بعد ظاهر می شوند نیز بلاک می گردند. این برنامه tracking سایت ها را غیر فعال می کند و جلوی تبلیغات پاپ آپ را می گیرد.
تبلیغاتی که به زور کاربر را به صفحه مورد نظر خود redirect می کنند توسط این برنامه شناسایی و غیر فعال می گردند. بیش از 1000 وب سایت موبایل و کامپیوتر، پورتال، بلاگ و ... تحت پوشش این برنامه قرار دارند و تبلیغات آن ها بلاک می گردد. Unicorn Blocker:Adblocker, Fast & Private نسبتا کم حجم بوده و فضای کمی از سیستم شما را اشغال خواهد کرد. بیش از صد هزار کاربر این برنامه را دانلود کرده اند و از آن راضی هستند. توجه داشته باشید که این نرم افزار از تمام سایت های اینترنتی پشتیبانی نمی کند، و ممکن است هم چنان در برخی از وب سایت ها تبلیغ مشاهده کنید. با این حال طیف گسترده ای از سایت ها توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. Unicorn Blocker:Adblocker, Fast & Private بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

دانلود Unicorn Blocker

✅ نام نرم افزارUnicorn Blocker❤️ تعداد دانلود1631
⭐نسخه نرم افزار1.9.9.39🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل7 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Unicorn Blocker:Adblocker, Fast & Private


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- جلوگیری از tracker ها

- بسیار کم حجم و سبک

- سازگار با مرورگر سامسونگ و yandex

- افزایش سرعت مرور در وب تا سه برابر

- کاهش مصرف ترافیک اینترنت تا 4 برابر

- افزایش دادن طول عمر باتری

- نمایش سایت ها با ظاهری جذاب تر


تصاویری از محیط نرم افزار Unicorn Blocker:Adblocker, Fast & Private :


دانلود Unicorn Blocker برای اندروید  دانلود Unicorn Blocker برای اندروید  دانلود Unicorn Blocker برای اندروید  دانلود Unicorn Blocker برای اندروید  دانلود Unicorn Blocker برای اندروید

 

آموزش نصب :


جدیدا برخی فایل ها در گوگل پلی صورت اسپلیت عرضه می شوند / لطفا آموزش زیر را بخوانید و طبق آن فایل را نصب کنید.

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.


پسورد فایل :
کپی