آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Games AdBlock 0.6.1 برنامه بستن تبلیغات بازی های اندروید

دانلود Games AdBlock برای اندروید

Games AdBlock  نرم افزاری قدرتمند برای بلاک کردن تبلیغات بازی ها می باشد که از dns شما را تغییر می دهد و از ارتباط اینترنتی وای فای و داده های موبایل، ipv4 و ipv6 پشتیبانی می کند. می توانید از این برنامه هم در تبلت ها و هم در انواع سیستم های اندرویدی استفاده کنید. Games AdBlock مصرف داده های شما را کاهش می دهد. دیگر نیازی به انجام بازی ها با تبلیغات مزاحم نیستید. مصرف باتری شما کاهش پیدا می کند.
این نرم افزار جلوی وب سایت های تبلیغاتی بزرگ سالان، شبکه های شرط بندی و بسیاری دیگر را می گیرد. وب سایت های آلوده، tracker ها و ... نیز به سیستم شما دسترسی نخواهند داشت. البته باید توجه داشته باشید که هر چند Games AdBlock از انواع بازی ها پشتیبانی می کند و هدف آن بلاک کردن تمام تبلیغات است، این کار در عمل انجام نمی شود و هم چنان ممکن است برخی از تبلیغات برای شما نشان داده شوند. رابط کاربری برنامه ساده می باشد و dns های مختلفی در آن گنجانده شده است. می توانید از سرور dns دلخواه خود استفاده کنید و پینگ خود را در بازی ها کاهش دهید. Games AdBlock برنامه نوپایی است که انتظارات زیادی از آن می رود. در بروزرسانی های بعدی، تبلیغات بیشتری تحت پوشش برنامه در خواهد آمد. این اپلیکیشن پرمیوم بوده و در گوگل پلی باید آن را خریداری کنید. Games AdBlock بر روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.

ویژگی های نرم افزار Games AdBlock


- سازگار با تبلت ها و انواع سیستم های اندرویدی

- پشتیبانی از انواع بازی ها

- کم حجم و سبک

- تغییر دادن dns سیستم ها

- رابط کاربری ساده و دوستانه

- جلوگیری از انواع tracker ها

- بلاک کردن وب سایت های شرطبندی

- بلاک کردن سایت های تبلیغاتی بزرگ سالان

تصاویری از محیط نرم افزار Games AdBlock


دانلود Games AdBlock برای اندروید  دانلود Games AdBlock برای اندروید  دانلود Games AdBlock برای اندروید  دانلود Games AdBlock برای اندروید


پسورد فایل :
کپی