آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Pixel Camera 9.3.160.618263973.21 دوربین گوگل برای اندروید

دانلود Google Camera برای اندروید

Google Camera  با دوربین گوگل، هیچ لحظه مهمی را از دست ندهید. این دوربین دارای ویژگی هایی مانند پشتیبانی از حالت افقی و دید در شب است. با کنترل های dual exposure می توانید عکس هایی با کیفیت بالا بگیرید. این ویژگی زمانی به کارتان می آید که در محیط های کم نور قرار دارید. دیگر نیازی نیست از فلش گوشی خود استفاده کنید. حالت Night Sight بهترین جزئیات را در تاریکی شب نمایان می کند. حتی می توانید عکس کهکشان راه شیری را نیز بگیرید! رزولوشن عکس های گرفته شده بسیار بالاست. افت کیفیت و ماتی مشاهده نخواهید کرد. این برنامه همیشه بهترین تصاویر را به شکل اتوماتیک به شما پیشنهاد می کند.
Google Camera قادر به خواندن بارکد های QR نیز هست. حتی با آن می توانید زبان های بیگانه را ترجمه کنید و از معنی آن ها سر در بیاورید. استیکرهای واقعیت مجازی زنده از دیگر ویژگی های این برنامه هستند. توجه داشته باشید، آخرین ورژن Google Camera تنها بر روی گوشی های پیکسل با اندروید 10 به بالا کار می کند. برخی از ویژگی ها ممکن است در همه سیستم ها کار نکند. این دوربین تصاویر و ویدیوها را با بالاترین کیفیت ممکن برای شما تهیه خواهد کرد. بیش از نیم میلیون کاربر به این اپ رای داده اند. البته به نظر می رسد در نسخه اخیر، Google Camera دچار مشکلاتی در فیلم بردرای شده است. با این حال انتظار می رود این مشکلات به زودی حل شوند. این اپ بر روی اندرویدهای مختلف (14 به بالا) با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

دانلود Pixel Camera

✅ نام نرم افزارPixel Camera❤️ تعداد دانلود2749
⭐نسخه نرم افزار9.3.160.618263973.21🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 14.0🔆 حجم فایل28 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Google Camera


- رابط کاربری مدرن و ساده

- گرفتن عکس در تاریک ترین نقاط

- ارائه شده برای گوشی های پیکسل

- گرفتن عکس از کهکشان راه شیری

- عدم نیاز به استفاده از نور فلش

- حالت های مختلف برای عکس برداری

- پیشنهاد دادن بهترین زمان برای عکس گرفتن

- فیلم برداری با کیفیت بالا


نکته : صرفا روی گوشی های گوگل پیکسل قابلیت نصب دارد.

تصاویری از محیط نرم افزار Google Camera :


دانلود Google Camera برای اندروید  دانلود Google Camera برای اندروید  دانلود Google Camera برای اندروید  دانلود Google Camera برای اندروید


پسورد فایل :
کپی