آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Shortcut Image 1.1.5 ساخت میانبر برای تصاویر اندروید

دانلود Shortcut Image برای اندروید

Shortcut Image با این ویجت می توانید عکس ها را با سرعت بالاتری مشاهده کنید. اگر به دنبال این هستید که برنامه زمانی خاصی را مشاهده کنید، یا می خواهید مکان ملاقات خود را ببینید، یا صرفا دوست دارید عکس مورد علاقه خود را به سرعت و با یک کلیک مشاهده کنید، Shortcut Image به کارتان خواهد آمد. برای استفاده از این برنامه کافیست به بخش WIDGETS بروید و سپس این اپلیکیشن را انتخاب کنید. Shortcut Image در دو سایز مختلف 1X1 و 2X2 ارائه شده است. پس از انتخاب کردن این ابزارک، عکس مورد نظر خود را در منوی setting مشخص کنید، تصویر بندانگشتی عکس انتخابی شما در صفحه نمایش نشان داده خواهد شد. هر زمان که بر روی این ابزارک بزنید، عکس شما به شکل فوری به نمایش در می آید. Shortcut Image در عین سادگی، می تواند بسیار کاربردی باشد.
این اپلیکیشن حجم کمی دارد و کمتر از 100 کیلوبایت از فضای سیتم شما را اشغال خواهد کرد! بیش از 50 هزار کاربر این نرم افزار را دانلود کرده اند. Shortcut Image امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. Shortcut Image به گونه ای توسعه داده شده است که سیستم های بسیار قدیمی نیز بتوانند بدون مشکل از آن استفاده کنند. از ویژگی anti-aliasing نیز برای بهبود نمایش تصویر استفاده می شود و عکس هایتان را با کیفیت مناسب خواهید دید. Shortcut Image بر روی اندروید 2 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Shortcut Image


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- بسیار کم حجم و فشرده شده

- رابط کاربری ساده

- سازگار با سیستم های قدیمی

- باز کردن انواع تصاویر

- حل شدن مشکل چرخش عکس ها

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- نمایش تصاویر با کیفیت بالا

تصاویری از محیط نرم افزار Shortcut Image :


دانلود Shortcut Image برای اندروید  دانلود Shortcut Image برای اندروید  دانلود Shortcut Image برای اندروید  دانلود Shortcut Image برای اندروید  دانلود Shortcut Image برای اندروید


پسورد فایل :
کپی