آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود فشرده ساز فیلم و ویدیو برای اندروید Video Compressor 1.2.50

دانلود Video Compressor برای اندروید

Video Compressor نرم افزاری قدرتمند با امتیاز بالای 4.6 از 5 در گوگل پلی می باشد که با استفاده از آن می توانید فایل های ویدیویی را فشرده سازی کنید، به mp4 تبدیل کنید، آن ها را برش بزنید، صدای آن ها را در فرمت mp3 خروجی بگیرید، حجم آن ها را کم کنید، و فضای سیستم خود را آزاد کنید. این اپلیکیشن می تواند تصاویر را نیز به شکل گروهی فشرده سازی کند. این عملیات به شکل گروهی بر روی تصاویر شما انجام می شوند. با فشرده سازی عکس ها، حجم قابل توجهی از سیستم شما آزاد خواهد شد. فشرده سازی به شکل losless می باشد و در نتیجه کیفیت عکس های شما کاهش پیدا نخواهد کرد. از رزولوشن های متنوع پشتیبانی می شود. بسته به نیاز خود می توانید بین کیفیت خوب و کیفیت پایین انتخاب کنید، میزان فشرده سازی بسته به کیفیتی که انتخاب کرده اید تعیین خواهد شد. اشتراک گذاری ویدیوها به سادگی انجام می شود. این اپلیکیشن با کدک های hardware عملیات فشرده سازی را انجام می دهد. این اپلیکیشن به شکل رایگان ارائه شده است و کار کردن با آن آسان می باشد.
Video Compressor قادر به استخراج فایل صوتی از فایل های ویدیویی بدون افت کیفیت قابل توجه می باشد. این اپلیکیشن با بیش از 10 میلیون کاربر بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.

دانلود Video Compressor

✅ نام نرم افزارVideo Compressor❤️ تعداد دانلود15742
⭐نسخه نرم افزار1.2.50🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6 به بالا🔆 حجم فایل13 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Video Compressor


- فشرده سازی گروهی تصاویر

- ارائه شده به شکل رایگان

- فشرده سازی فایل های ویدویی

- اشتراک گذاری فایل ها در رسانه های اجتماعی

- برش زدن فایل های ویدویی

- تبدیل فایل ویدیویی به mp3

- کیفیت های مختلف برای انتخاب

- دارای امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Video Compressor :


دانلود Video Compressor برای اندروید  دانلود Video Compressor برای اندروید  دانلود Video Compressor برای اندروید  دانلود Video Compressor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی