آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.5 Deleted Photo Recovery بازیابی تصاویر حذف شده اندروید

دانلود Deleted Photo Recovery برای اندروید

Deleted Photo Recovery اگر تصاویر فامیلی یا دوستان خود را به شکل تصادفی پاک کرده اید و اکنون به دنبال بازیابی آن ها هستید، به جای درستی آمده اید. این اپلیکیشن مشکل شما را حل خواهد کرد. Deleted Photo Recovery حافظه داخلی و sd card شما را برای تصاویر حذف شده اسکن می کند و سپس لیستی از عکس های حذف شده را به نمایش می گذارد. می توانید فولدر حاوی تصاویر حذف شده را انتخاب کنید و سپس عکس هایی که می خواهید را بازیابی نمایید. این اپلیکیشن با سرعت بالایی سیستم شما را اسکن خواهد کرد و قادر به بازیابی عکس حذف شده اندروید می باشد. کار کردن با Deleted Photo Recovery آسان می باشد و نیاز به مهارت خاصی ندارد. رابط کاربری برنامه گیرا و دوستانه می باشد. بازیابی اطلاعات حتی از sd card نیز انجام می شود. این اپلیکیشن از طیف گسترده ای از فرمت های تصویری پشتیبانی می کند.
 Deleted Photo Recovery بیش از 5 هزار کاربر به خود اختصاص داده است. به یاد داشته باشید که برای بازیابی موفقیت آمیز، نباید مدت زمان زیادی از حذف تصاویر شما گذشته باشد، در غیر این صورت شانس بازیابی پایین می آید. پیش نمایش تصاویر شما به شکل گروهی به نمایش در می آید و به راحتی می توانید عکس هایتان را بازیابی کنید. Deleted Photo Recovery بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. از سایر نرم افزارها در این زمینه می توان به Coolmuster Lab.Fone for Android و Apeaksoft Android Data Recovery و Renee Android Recovery اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار Deleted Photo Recovery


- سرعت بالای اسکن سیستم

- پشتیبانی از حافظه داخلی و خارجی

- رابط کاربری دوستانه و گیرا

- پشتیبانی از انواع فرمت های تصاویر

- نمایش لیست تصاویر قابل بازیابی

- تم مناسب برای پیش نمایش عکس ها

- انتخاب فولدر دلخواه برای بازیابی اطلاعات



تصاویری از محیط نرم افزار Deleted Photo Recovery :


دانلود Deleted Photo Recovery برای اندروید  دانلود Deleted Photo Recovery برای اندروید  دانلود Deleted Photo Recovery برای اندروید  دانلود Deleted Photo Recovery برای اندروید


پسورد فایل :
کپی