آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Space Grunts 2 1.18 بازی سربازان فضایی 2 برای اندروید

دانلود Space Grunts 2 برای اندروید

Space Grunts 2

 هر گیمی که بازی می کنید منحصر به فرد خواهد بود. هیچ دو لولی مثل هم نیست. در حالی که در طول بازی پیشرفت می کنید، آیتم های جدیدی را خواهید یافت. از زره ها، تا سلاح ها و بسیاری دیگر. هر آیتم در کیف شما به شکل یک کارت در deck شما نشان داده خواهد شد. نمی خواهید با کارت های مشخصی بازی کنید؟ آن ها را بر ندارید. در طول بازی deck شما ساخته خواهد شد. در حالی که با بیگانه ها مواجه می شوید؛ باید با آن ها کارت بازی کنید.

Space Grunts 2 یا شما یا بیگانه ها اولین کارت را انتخاب خواهند کرد. کسی کارت اول را بر میدارد که اول حمله کرده باشد. بیگانه را شکست دهید و به سراغ بیگانه دیگری بروید. نبرد های شما مختصر و جذاب خواهد بود. این بازی به شکل خودکار رویداد های مختلفی را تولید می کند و بنابرین هیچ کدام از بازی هایتان مثل نبرد قبلیتان نخواهد بود. قالب ماموریت شما دائما عوض می شود. از ظاهر محیطی که هستید، تا راه ها و رویداد ها و ... . کارت ها منحصر به فرد هستند. هر سلاحی که بر می دارید را می توانید در نبرد هایتان استفاده کنید. چالش ها را به پایان برسانید تا trinket هایی خاص را آزاد کنید که به شما در نبرد هایتان کمک خواهد کرد. Space Grunts را می توانید بر روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید. دانلود بازی 1.38 Pocket Troops و دانلود بازی Metal Shooter Super Soldiers را هم به شما پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های بازی 2 Space Grunts


- مبارزه با بیگانه ها

- تولید شدن سطوح به شکل تصادفی

- تغییر پیدا کردن ماموریت ها به شکل دائمی

- ساختن deck در طول بازی

- مجموعه بزرگی از کارت های مختلف

- آزاد کردن trinket ها برای مبارزه

- ترکیبی از سبک های مختلف

- گرافیک پیکسلی دو بعدی جذاب

تصاویری از محیط بازی Space Grunts 2 :


دانلود Space Grunts 2 برای اندروید  دانلود Space Grunts 2 برای اندروید  دانلود Space Grunts 2 برای اندروید  دانلود Space Grunts 2 برای اندروید  دانلود Space Grunts 2 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی