آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود پاتوق Patogh 6.96 شبکه اجتماعی پاتوق برای اندروید

دانلود Patogh Social Network برای اندروید

Patogh ( پاتوق ) یکی از شبکه های اجتماعی ایرانی است که در آن می توانید دوست یابی کنید و با آن ها رقابت نمایید. در کلوب ها به گفت و گو بپردازید و دوست های جدید بیابید. حتی می توانید کاربران نزدیک خود را با رادار این برنامه بیابید و به آن ها پیام متنی، صوتی، یا تصویر ارسال کنید. عکس ها و ویدیوها را به اشتراک بگذارید. از استوری های افراد دیگر لذت ببرید؛ بازی کنید و امتیازات خود را به رخ دیگران بکشید. بازی های آنلاین اعتیاد آوری در این برنامه گنجانده شده است که شما را به خوبی سرگرم می کند. با کسب بیشترین امتیاز، معروف شوید و به کاربر برتر تبدیل گردید.

Patogh پاتوق به شکل رسپانسیو طراحی شده است و می توان از هر دو حالت افقی و عمودی استفاده نمود. این نرم افزار از تبلت ها نیز پشتیبانی می کند. هر کاربر می تواند کلوب دلخواه خود را بسازد و دیگران را به آن دعوت کند و آن را مدیریت کند. در شبکه اجتماعی پاتوق می توانید افراد هم سلیقه تان را پیدا کنید. پست هایی که دوست دارید را لایک کنید. در Patogh چالش های جذابی وجود دارد که هر چقدر در آن ها جلو می روید، مشکل تر می گردند. گردونه ای هم وجود دارد که در آن شانس خود را می توانید امتحان کنید. زیر پست ها نظر دهید. هرچقدر دنبال کننده های بیشتری پیدا کنید، و پست هایتان بیشتر مشاهده شوند؛ شهرت بالاتری پیدا می کنید و زودتر معروف می شوید. Patogh بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست. از سایر شبکه های اجتماعی معروف به دانلود اینستاگرام و دانلود اینستاگرام کامپیوتر می توان اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار پاتوق Patogh


- دوست یابی و گفت و گوی آنلاین

- مشاهده استوری افراد دیگر

- دارای بیش از صد هزار کاربر

- اشتراک گذاری تصاویر با دیگران

- نظر دادن و لایک کردن پست ها

- چالش های جذاب و سرگرم کننده

- امکان ساخت کلوب و مدیریت آن

- کسب شهرت با مشاهده پست ها و کسب هوادار

تصاویری از محیط نرم افزار Patogh Social Network :

 

دانلود Patogh Social Network برای اندروید  دانلود Patogh Social Network برای اندروید  دانلود Patogh Social Network برای اندروید  دانلود Patogh Social Network برای اندروید  دانلود Patogh Social Network برای اندروید


پسورد فایل :
کپی