آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود ویسپر 9.25.3 Whisper شبکه اجتماعی برای اندروید

دانلود Whisper برای اندروید

Whisper شبکه ای بزرگ دارای میلیون ها کاربر از سراسر جهان برای اشتراک گذاری نظرات، تفکرات و ... می باشد. شما می توانید به شکل مستقیم با دیگر کاربران Whisper به گفت و گو و چت بپردازید و افراد جدیدی را بیابید. بیش از 30 میلیون کاربر از این برنامه به شکل ماهانه استفاده می کنند. با دیگران همراه شوید و به گفت و گو در مورد مسائل مختلف بپردازید. در Whisper می توانید وارد گروه هایی شوید که دارای افراد هم نظر با شما هستند.  با ساخت video whisper ها خود را بهتر بیا کنید و دوستان جدیدی بیابید. امکان اشتراک گذاری عکس با دیگران نیز وجود دارد. Whisper دارای رابط کاربری متریالی می باشد که استفاده از آن لذت بخش است.

آیا تا به حال کنجکاو شده اید که اطرافیان شما چگونه فکر می کنند؟ در Whisper می توانید نظرات خود را صادقانه و بی پرده بیان کنید. توسعه دهندگان برنامه به نظرات شما گوش فرا می دهند و در صورتی که باگی بیابید، آن ها در سریع ترین زمان ممکن آن را برطرف می سازند. در Whisper هویت شما مخفی خواهند ماند. بسیاری از مشکلات نسخه های قبلی برطرف شده است. این نرم افزار را می توان بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا نمایید.


ویژگی های نرم افزار Whisper :


- گفت و گو و دوست یابی

- مکالمه با دیگر افراد از سراسر جهان

- اشتراک گذاری تصویر و ویدیو

- امکان مکالمه به شکل زنده با دیگر افراد

- رابط کاربری متریال و دوستانه

- پیوستن به گروه های مختلف

- دارای میلیون ها کاربر از سراسر جهان


تصاویری از محیط نرم افزار Whisper :


دانلود Whisper برای اندروید  دانلود Whisper برای اندروید  دانلود Whisper برای اندروید  دانلود Whisper برای اندروید  دانلود Whisper برای اندروید


پسورد فایل :
کپی