آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Pix-Art Messenger 2.3.4 مسنجر بسیار امن پیکس آرت برای اندروید

دانلود Pix-Art Messenger برای اندروید

Pix-Art Messenger یکی از شاخه های Android-App Conversations می باشد که تغییرات قابل توجهی در آن داده شده است. پروتکل امن ارتباطی و داده های شما برای توسعه دهندگان برنامه اهمیت بالایی دارد و برای همین؛ Pix-Art Messenger ارتباط امن رمزگذاری شده را بین سرور و شما اجباری می کند که کار را برای هکرها بینهایت مشکل می سازد. اگر این میزان امنیت برای شما کافی نیست؛ در نظر داشته باشید که رمزگذاری های  end-to-end ای نظیر OMEMO, OTR یا OpenPGP را هم می توانید استفاده کنید. این ویژگی از برنامه این امکان را به شما می دهد که پیام های خود را به گونه ای رمزگذاری کنید که تنها گیرنده قادر به مشاهده آن ها باشد و حتی صاحبان سرور نیز نتوانند پیام های شما را مشاهده کنند.

از ورژن 1.2 به بعد؛ مادامی که عملیات رمزگذاری امکان پذیر باشد جمله ای در صفحه چت نشان داده می شود که شما را از صحت درست کار کردن رمزگذاری با خبر می سازد. علاوه بر پیام های متنی؛ می توانید عکس ها و دیگر فایل ها را نیز به دوستان خود ارسال کنید. ارسال و دریافت مکان ها نیز ممکن می باشد. حتی می توانید پیام صوتی بسازید. این پلیکیشن از تصویر مخاطبین شما استفاده می کند. Pix-Art Messenger بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. دانلود واتساپ اندروید , دانلود تلگرام , دانلود تلگرام کامپیوتر و دانلود واتساپ کامپیوتر از دیگر برنامه های پیام رسان اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Pix-Art Messenger


- دریافت کردن انواع فایل ها

- مصرف بسیار اندک باتری

- نمایش وضعیت مشاهده پیام ها

- ایجاد اعلامیه با دریافت پیام

- رمزگذاری با متدهای OMEMO, OTR یا OpenPGP

- ارسال و دریافت پیام های صوتی

- ارسال و دریافت مکان امکان

- پشتیبان گیری روزانه از دیتابیس در سیستم کاربر

تصاویری از محیط نرم افزار Pix-Art Messenger :


دانلود Pix-Art Messenger برای اندروید  دانلود Pix-Art Messenger برای اندروید  دانلود Pix-Art Messenger برای اندروید  دانلود Pix-Art Messenger برای اندروید  دانلود Pix-Art Messenger برای اندروید


پسورد فایل :
کپی