آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود KPlayer 7.5 پلیر فیلم و ویدیو با قابلیت زیرنویس برای اندروید

دانلود KPlayer برای اندروید

KPlayer مدیاپلیری ساده و در عین حال کار راه بیانداز است که تقریبا از تمامی فرمت های ویدیویی با کیفیت های مختلف 4k, ultra hd و hd پشتیبانی می کند. شما می توانید فرمت هایی نظیر MKV, MP4, AVI, MOV, OGG, FLAC, TS, M2TS, WMV و AAC را به سادگی با کمک این برنامه پخش کنید. این نرم افزار از قابلیت Hardware acceleration پشتیبانی می کند و تمام کدک های لازم را از قبل داراست بنابرین نیاز به دانلود کدک ها به شکل جداگانه نخواهد داشت.

در مدیریت فایل این برنامه می توانید فایل های ویدیوی خود را به شکل گروهی به مکانی دیگر انتقال دهید یا آن ها را حذف کنید. امکان دانلود زیرنویس برای فایل ویدیویی نیز وجود دارد. می توانید فایل های ویدیویی که دارای چند ترک صوتی هستند را نیز بدون مشکل اجرا کنید. این نرم افزار از فرمان های مختلف دستی نیز پشتیبانی می کند. می توانید فایل های موجود در sd card خود را بدون مشکل پخش کنید. تم های متریال متنوعی وجود دارد.

KPlayer برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و در صفحات بزرگ دچار افت کیفیت نمی شود. با چرخاندن گوشی، ویدیو نیز به شکل خودکار می چرخد. می توانید صفحه را قفل کنید و به دوست کودک خود بسپارید. KPlayer بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست. از دیگر پلیرهای اندروید می توان به دانلود Lua Player Pro و KMPlayer اندروید و ام ایکس پلیر یا BlackPlayer EX اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار KPlayer


- نمایش ویدیوهای موجود در sd card

- کنترل حجم صدا و روشنایی

- رابط کاربری بهینه سای شده برای تبلت ها

- قفل کردن صفحه نمایش

- پشتیبانی از انواع فرمت های ویدیویی

- عدم نیاز به نصب کدک اضافی

- دارای تکنولوژی hardware acceleration

- نمایش استریم های آنلاین

تصاویری از محیط نرم افزار KPlayer:


دانلود KPlayer برای اندروید  دانلود KPlayer برای اندروید  دانلود KPlayer برای اندروید  دانلود KPlayer برای اندروید  دانلود KPlayer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی