آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود بازی Fun Run 3 3.2.3 آپدیت بازی فان ران 3 برای اندروید

دانلود Fun Run باری اندروید

Fun Run 3 به انجمن 100 میلیونی این بازی اندروید بپیوندید. فان ران 3 یکی از محبوب ترین بازی های چند نفره آنلاین است که می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کند. 8 نفر از دوستان خود یا افراد غریبه را به چالش بکشید. در این بازی تا جای ممکن باید سریع حرکت کنید و رقیبان خود را پشت سر بگذارید. به سریع ترین دونده تبدیل شوید. با دوستان خود کلن تشکیل دهید. مود 2 به 2 نیز در نبرد کلن ها با یک دیگر وجود دارد.

Fun Run 3 می توانید از بیش از 30 پاورآپ جدید برای پشت سر گذاشتن رقیبان خود استفاده کنید. آواتار خود را شخصی سازی کنید. گزینه های بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار می گیرد. در لیدربرد بازی پیشرفت کنید و بهترین بازیکنان جهان را به چالش بکشید. 3 Fun Run گرافیک دو بعدی بامزه ای دارد که همه سنین می توانند از آن لذت ببرند. از تله ها و نارنجک ها و ... برای شکست دادن رقیبان خود استفاده کنید. لباس کاراکتر خود را تغییر دهید و از پوسته های مختلف برای آن استفاده کنید. مجموعه لباس های بازی دائما گسترش پیدا می کند و گزینه های بیشتری را پیش روی خود خواهید داشت. Fun Run نقشه های متنوعی دارد که باعث می شود بازی یکنواخت باقی نماند. این بازی بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی 3 Fun Run


- دارای بیش از 10 میلیون کاربر

- حل شدن باگ نسخه های قبلی

- مبارزه با 8 بازیکن دیگر

- تله ها و سلاح های مختلف

- تشکیل دادن کلن با سایر بازیکنان

- رقابت های 2 به 2 مهیج

- پوسته های مختلف برای حیوانات

- بیش از 30 پاورآپ جدید

- شخصی سازی کردن آواتار با گزینه های بیشتر

تصاویری از محیط بازی 3 Fun Run :


دانلود Fun Run باری اندروید  دانلود Fun Run باری اندروید  دانلود Fun Run باری اندروید  دانلود Fun Run باری اندروید  دانلود Fun Run باری اندروید


پسورد فایل :
کپی