آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Video Banner Maker 16.0 - برنامه طراحی بنرهای متحرک تبلیغاتی برای اندروید

دانلود Video-Banner-Maker

Video Banner Maker بنرها اهمیت بالایی در تبلیغات اینترنتی دارند. اولین چیزی که نظر مشتری های احتمالی را به تبلیغ شما جلب می کند؛ نحوه طراحی بنرتان است. طراحی مناسب بنر تبلیغاتی؛ طبیعتا مشتری های شما را افزایش می دهد و سبب سودآور تر شدن محصولات شما خواهد شد. این نرم افزار دارای مجموعه بزرگی از قالب های تبلیغاتی حرفه ای و متنوع می باشد. می توانید این بنرها را بسته به نیازتان از جنبه های مختلف شخصی سازی کنید. از استیکر ها نیز پشتیبانی می شود.

می توانید با فونت های متنوع؛ متن اضافه کنید و به این متون جلوه های تصویری فوق العاده ای نیز ببخشید. امکان اضافه کردن ویدیو از گالری یا مجموعه این برنامه وجود دارد. می توانید فایل های ویدیویی خود را ویرایش کنید. امکان اضافه کردن موزیک از کتابخانه برنامه یا گالری وجود دارد. تغییراتی که داده اید را در صورت نیاز redo یا undo کنید. این نرم افزار به شکل خودکار کار شما را ذخیره سازی می کند. از چندین لایه پشتیبانی می شود.

می توانید بنر خود را در قالب ویدیوی mp4 خروجی بگیرید. علاوه بر این از فرمت GIF نیز پشتیبانی می شود. بنرهایی که خروجی گرفته اید را با دیگران در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. کار کردن با برنامه آسان می باشد. اگر به دنبال طراحی بنر های حرفه ای در کمترین زمان ممکن هستید یکی از بهترین های انتخاب شما این برنامه است. Video Banner Maker بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست. نرم افزار طراحی پوستر و بنر حرفه ای برای اندروید وDP Animation Maker از دیگر برنامه های طراحی بنر می باشد.


دانلود Video Banner Maker

✅ نام نرم افزارVideo Banner Maker❤️ تعداد دانلود14526
⭐نسخه نرم افزار16.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.2 به بالا🔆 حجم فایل47 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Video Banner Maker


- دارای مجموعه بزرگی از قالب های متنوع

- امکان undo و redo کردن طراحی

- امکان اضافه کردن موسیقی از گالری یا کتابخانه برنامه

- پشتیبانی از فونت های مختلف

- اضافه کردن افکت های متنی

- اضافه کردن ویدیو از گالری یا مجموعه برنامه

- شخصی سازی کردن قالب ها به شکل دلخواه

- خروجی گرفتن در قالب mp4 یا gif

- عدم نیاز به تجربه قبلی

- کشیدن و انداختن عناصر دلخواه داخل قالب برنامه

- پشتیبانی از بنر های چند لایه ای

- ذخیره سازی خودکار کارهای انجام شده

تصاویری از محیط نرم افزار Video Banner Maker :


دانلود Video Banner Maker برای اندروید  دانلود Video Banner Maker برای اندروید  دانلود Video Banner Maker برای اندروید  دانلود Video Banner Maker برای اندروید  دانلود Video Banner Maker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی