آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار S Pro Camera 3.0.022 - برنامه دوربین حرفه ای عکاسی سلفی برای اندروید

دانلود S Pro Camera برای اندروید

S Pro Camera دوربینی با هوش مصنوعی می باشد که کارهای متنوعی برای شما انجام خواهد داد. این نرم افزار از اموجی های زنده واقعیت مجازی پشتیبانی می کند. می توانید از فیلتر های زیبایی برای تصاویر سلفی خود استفاده کنید. از تصاویر متحرک نیز پشتیبانی می شود و در دو حالت افقی و عمودی می توانید عکس بگیرید. این نرم افزار از ویژگی های مختلف دوربین شما مانند HDR، پانورما، time-lapse و ... استفاده می کند. می توانید به شکل پیوسته عکسبرداری کنید. چنین ویژگی ای زمانی به کارتان می آید که از اجسام در حال حرکت می خواهید عکس بگیرید. این نرم افزار با هوش مصنوعی خود جلوه ای جذاب به تصاویر شما می بخشد. سن، جنسیت و ... شما به شکل خودکار شناسایی می شوند.

می توانید واترمارک بر روی عکس هایتان بگذارید و از فیلترهای متنوع استفاده کنید. امکان باز کردن کد QR نیز وجود دارد. این اپلیکیشن قدرتمند بیش از نیم میلیون کاربر دارد. S Pro Camera اکنون از سیستم های 64 بیتی پشتیبانی می کند. بنابرین اگر پردازنده سیستم شما 32 بیتی است؛ بهتر است از نسخه های قبلی این اپلیکیشن استفاده کنید در غیر این صورت این نرم افزار در سیستم شما هنگ خواهد کرد. S Pro Camera با سرعت بسیار بالایی چهره و صحنه را از هم تفکیک می کند و شناسایی انجام می دهد. تصاویر گرفته شده حجم نسبتا پایینی خواهند داشت تا فضای کمتری از سیستمتان اشغال شود. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود Selfix ودانلود عکاسی سلفی برای اندروید از سایر برنامه های سلفی اندروید می باشد.

ویژگی های نرم افزار S Pro Camera


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- امکان عکس برداری در دو حالت افقی و عمودی

- پشتیبانی از AR Sticker

- امکان ساخت گیف

- زیبا سازی و روتوش تصاویر سلفی

- شناسایی سریع چهره با هوش مصنوعی

- امکان تصویربرداری HDR

- ذخیره شدن عکس ها با کیفیت بالا

- تنظیم کردن فلش دوربین به شکل درون برنامه ای

پسورد فایل :
کپی