آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Ortus Square Icon Pack 2 آیکون های مربعی با گوشه گرد برای اندروید

دانلود Ortus Square Icon Pack برای اندروید

Ortus Square Icon Pack

یکی از جذاب ترین مجموعه آیکون را در اختیار شما قرار می دهد. بیش از 2000 آیکون در این برنامه گنجانده شده است و این تعداد مدام افزایش پیدا می کند. تمام آیکون ها کاملا با vector طراحی شده اند و بنابرین در تبلت ها دچار افت کیفیت نمی شوند. می توانید درخواست آیکون هم بدهید. این اپلیکیشن والپیپرهای مناسبی نیز در اختیار شما قرار می دهد که با آیکون های این برنامه سازگاری مناسبی دارد. رابط کاربری برنامه ظاهری مناسب و جذاب دارد. اگر از کاربران لانچر go هستید باید بدانید که ماسک کردن آیکون ها توسط go پشتیبانی نمی شود و بنابرین آیکون هایی که تم جداگانه ندارند یک دایره روی آن ها قرار می گیرند.
برای حل این مشکل کافیست به Preferences > Visual settings بروید و زیر آیکون ها تیک Show icon base بردارید. توجه داشته باشید که برای استفاده از آیکون های این برنامه لازم است لانچر اختصاصی بر روی سیستمتان نصب شده باشد. لانچر اختصاصی می تواند nova, adw, apex, holo, go و ... باشد. Ortus Square Icon Pack با بیش از ده هزار کاربر امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. آیکون های این برنامه حسی فانتزی و جذاب را القا می کنند. این اپلیکیشن به شکل رایگان هم ارائه شده است و نسخه رایگان آن را می توانید بدون مشکل بروزرسانی کنید. Ortus Square Icon Pack بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Ortus Square Icon Pack


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- سازگار با انواع لانچر های اختصاصی

- ماسک کردن آیکون ها

- دارای بیش از 2 هزار آیکون

- والپیپر های منحصر به فرد

- نسبتا کم حجم و سبک

- گوشه های گرد و غیر تیز

- ظاهر متریال آیکون ها

- اضافه شدن دائمی آیکون های جدید

تصاویری از محیط نرم افزار Ortus Square Icon Pack :


دانلود Ortus Square Icon Pack برای اندروید  دانلود Ortus Square Icon Pack برای اندروید  دانلود Ortus Square Icon Pack برای اندروید  دانلود Ortus Square Icon Pack برای اندروید  دانلود Ortus Square Icon Pack برای اندروید


پسورد فایل :
کپی