آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Docutain 0.1.45.1 اسکن امن تصاویر برای اندروید

دانلود Docutain برای اندروید

Docutain یک اسکنر معمولی نیست. بلکه ابزار مدیریت قدرتمندی برای نگهداری و مدیریت امن اسناد می باشد. این اپلیکیشن به شکل خودکار اسناد شما را شناسایی می کند و در بهترین لحظه عکس برداری می کند. زاویه دید را اصلاح می کند و هم چنین رنگ های تصویر را بهبود می بخشد تا بهترین تصویر ممکن را در اختیار داشته باشید. فایل های پی دی اف را به راحتی می توانید خروجی بگیرید و با دیگران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار از فضای ابری نیز پشتیبانی می کند. میتوانید تمامی داده های خود را در فضاهای ابری نظیر Google Drive, OneDrive, Dropbox, STRATO HiDrive, MagentaCLOUD و بسیاری دیگر ذخیره سازی کنید.

این اپلیکیشن از قابلیت OCR برای برخی از زبان ها پشتیبانی می کند. برای امنیت بیشتر، می توانید کل داده های خود را با کمک جدیدترین متدهای این برنامه رمزگذاری کنید. هم از اثر انگشت و هم از پسورد پشتیبانی می شود. این نرم افزار نه تنها امکان مدیریت فایل هایی که با آن اسکن کرده اید را به شما می دهد؛ بلکه با کمک آن قادر به مدیریت دیگر فایل های موجود در سیستم خود نیز خواهید بود. این نرم افزار امکان تبدیل کردن فایل های PDF را به عکس می دهد. شما می توانید بخش های دلخواه عکس خود را ببرید، از فیلتر های رنگی متنوع استفاده کنید یا تصاویر را ویرایش کنید. این نرم افزار بر اساس اسناد، و تگ ها و ... فایل های شما را مرتب می کند. Docutain بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود اسکنر برای اندروید ودانلود ادوبی اسکن نیز در زمینه اسکن اسناد می تواند به شما کمک کند.

ویژگی های نرم افزار Docutain


- نگه داری امن اطلاعات

- مدیریت کردن و مرتب کردن اسناد

- ذابط کاربری مناسب و دوستانه

- پشتیبانی از قابلیت OCR برای برخی از زبان ها

- مناسب برای تهیه جزوه دیجیتالی

- پشتیبانی از پسورد و اثر انگشت

- امکان تبدیل کردن تصاویر به PDF

- ویرایش اسناد و اضافه کردن فیلتر رنگی به آن ها


تصاویری از محیط نرم افزار Docutain :


دانلود Docutain برای اندروید  دانلود Docutain برای اندروید  دانلود Docutain برای اندروید  دانلود Docutain برای اندروید  دانلود Docutain برای اندروید  دانلود Docutain برای اندروید

 

آموزش نصب :

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.



پسورد فایل :
کپی