آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Vertex Surf 1.3.3.0 مرورگر پر سرعت ورتکس برای اندروید

دانلود Vertex Surf برای اندروید

Vertex Surf مانند نور سریع است. هیچ تبلیغ مزاحمی نشان نمی دهد. بر روی اتصال شما رمزگذاری انجام می دهد. قادر به قل کردن اپلیکیشن ها یا تب های خصوصی است. این نرم افزار هیچگونه از فعالیت شما را تحت نظر نمی گیرد. Vertex Surf مرورگر اندروید به تازگی منتشر شده است و حجم کمی دارد. سرعت برنامه بهبود یافته است و اکنون تجربه کاربری بهتری در مرور سایت ها خواهید داشت. طراحی برنامه متریال است. می توانید در حالت مخفی جست و جو انجام دهید بدون این که تاریخچه فعالیت هایتان ذخیره سازی شود. Vertex Surf در گوگل پلی امتیاز 4.2 از 5 را کسب کرده است. اگر از مرورگر های معمولی همچون دانلود فایرفاکس اندروید و دانلود کروم اندروید خسته شده اید؛ می توانید این مرورگر را تست کنید. ظاهر برنامه مناسب بوده و کار کردن با آن به سادگی انجام می شود. البته در برخی از گوشی ها ممکن است هنگام زوم کردن به مشکل بخورید و مجبور شوید که مرورگر را مجددا باز کنید. البته در نسخه های بعدی این مشکلات برطرف می شوند و با خیال راحت می توانید از برنماه استفاده کنید.

Vertex Surf در صفحات بزرگ نیز درست نشان داده می شود. حتی اگر اندروید نسبتا قدیمی داشته باشید بازهم می توانید از این برنامه استفاده کنید. این اپلیکیشن مدام بروزرسانی می شود و امکانات جدیدی به آن اضافه می گردد که قابل مقایسه با مرورگر های معروف است. Vertex Surf بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Vertex Surf


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- قفل کردن اپلیکیشن ها

- ایجاد ارتباط امن

- کم حجم و سبک

- حفظ امنیت کاربران

- رابط کاربری متریال و دوستانه

- مرور در حالت امن

- بروزرسانی دائمی اپلیکیشن

تصاویری از محیط نرم افزار Vertex Surf :


دانلود Vertex Surf برای اندروید  دانلود Vertex Surf برای اندروید  دانلود Vertex Surf برای اندروید

 

آموزش نصب :


1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.



پسورد فایل :
کپی