آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود tha_Glass - icon pack 3.2 مجموعه آیکون های شیشه ای برای اندروید

دانلود tha_Glass برای اندروید

tha_Glass بیش از 1700 آیکون HD با رزولوشن 192X192 را در اختیار شما قرار می دهد. باری برخی از اپلیکیشن ها آیکون های متنوعی ارائه شده است. 18 والپیپر HD مناسب آیکون ها نیز ارائه شده است که می توانید آن ها را روی سیستمتان ذخیره سازی کنید. از لانچر هایی نظیر Action, Adw, AdwEX, Apex, Atom, Aviate, Everything.me, GO, Inspire, KK, Lucid، NOVA و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود. می توانید از ماسک برای آیکون هایی که هنوز به مجموعه برنامه اضافه نشده اند استفاده کنید. این نرم افزار به شکل کامل از والپیپرهای زنده پشتیبانی می کند. tha_Glass با تقویم های پویا نیز سازگار است.

ابزارک مینیمالیست ساعت نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. این نرم افزار به شکل هفتگی و منظم بروزرسانی می شود و آیکون های جدیدی را در آن خواهید یافت. آیکون های این مجموعه طراحی کاملا مدرن، مینیمال و تختی دارند که ظاهری جذاب به سیستمان خواهند بخشید. بخش آموزشی نیز برای افرادی که نمی دانند چگونه آیکون ها را روی لانچر خود نصب کنند در برنامه گنجانده شده است. آیکون ها در دسته بندی های مختلفی قرار گرفته اند و می توانید آیکون دلخواه خود را جست و جو کنید و در مجموعه بزرگ برنامه بیابید. tha_Glass بیش از ده هزار کاربر دارد و امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی دریافت کرده است. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا نمایید.

ویژگی های نرم افزار tha_Glass:


- آیکون های شیشه ای جذاب

- دارای 18 والپیپر با کیفیت HD

- ارائه بیش از 1700 آیکون

- پشتیبانی از تقویم های پویا

- سازگار با لانچر های اختصاصی

- دارای ابزارک ساعت مینیمالیست

- دارای بخش آموزشی نصب

- بروز شدن برنامه به شکل هفتگی

- ارائه شده به شکل رایگان

تصاویری از محیط نرم افزار tha_Glass:


دانلود tha_Glass برای اندروید  دانلود tha_Glass برای اندروید  دانلود tha_Glass برای اندروید  دانلود tha_Glass برای اندروید


پسورد فایل :
کپی