آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Dimmer 1.3.6 برنامه تاریک کردن و کاهش نور صفحه گوشی اندروید

دانلود Dimmer برای اندروید

Dimmer نرم افزاری مشابه twilight می باشد که امکان تاریک کردن سیستمتان را بیش از حد معمول و مجاز اندروید می دهد. از طریق notification bar سیستم خود می توانید میزان نور سیستمتان را با کمک این برنامه تنظیم کنید. Dimmer بسیار ساده است و بر خلاف twilight ویژگی های زیادی ندارد. اگر صرفا به دنبال تاریک کردن سیستم خود به شکل قابل توجه هستید از این برنامه استفاده کنید. Dimmer را می توان در زمان های دلخواه pause کرد تا نور صفحه به حالت معمول برگردد. بعد از اجرا کردن برنامه، میزان نور صفحه را می توانید به شکل دلخواه تنظیم کنید. Dimmer اکنون از اندروید 6 به بالا نیز پشتیبانی می کند.

فقط باید دسترسی Draw over other apps را به آن بدهید تا بتوانید از آن استفاده کنید. عملکرد کلی برنامه در نسخه جدید بهبود یافته است. اکنون می توانید تنظیمات را از اسکرین لانچر خود پنهان کنید. Dimmer بیش از صد هزار کاربر دارد. اگر از برنامه های مشابه به هر دلیلی خسته شده اید یا برنامه هایی نظیر twilight با سیستم شما سازگاری مناسب ندارند این برنامه به کارتان خواهد آمد. این اپلیکیشن حجم بسیار کمی دارد که حتی به 1 مگابایت هم نمیرسد و در زمان دانلود کافیست تنها 23 کیلوبایت را دانلود کنید. گزینه ای نیز به برنامه اضافه شده است که با زدن بر روی آن به شکل خودکار برنامه نور صفحه را در کمترین حالت می برد. Dimmer بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. دانلود Dark Mode از دیگر برنامه های مفید در این زمینه می باشد.

ویژگی های نرم افزار Dimmer


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- بسیار کم حجم؛ تنها 23 کیلوبایت

- عدم ارائه ویژگی های غیر ضروری

- سازگار با گوشی های اندرویدی جدید

- کاهش دادن نور صفحه به شکل قابل توجه

- فعال کردن کمترین نور با یک کلیک

- غیر فعال کردن و فعال کردن برنامه با یک ضربه

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Dimmer :


دانلود Dimmer برای اندروید  دانلود Dimmer برای اندروید  دانلود Dimmer برای اندروید  دانلود Dimmer برای اندروید  دانلود Dimmer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی